قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نرخ پرش Bounce Rate چیست؟ تاثیر نرخ پرش در سئو سایت

بهینه سازی بانس ریت  و تاثیر نرخ پرش در سئوی سایت

#1 مفهوم عمق نرخ پرش
دلایلی بر نرخ پرش بالا – نرخ گریز بالا، یعنی بیشترین شمار کاربران وارد شده به نتیجه نرسیده اند به همین دلیل وبسایت را ترک میکند. نرخ پرش یا نرخ فرار بالا میتواند انگیزه ها خویش را داشته باشد، و این موارد متعدد…
برگه مفرد سایت – اگر شما در وبسایت خویش فقط یک فیش داشته باشید، آنالیز و تجزیه و تحلیل وبسایت، چند بازدید را ثبت نمیکند مگر اینکه کاربر فیش را بازبارگذاری یا Reload کند. در نتیجه، وبسایت های تک برگه ای بیشترین میزان نرخ فرار را هم دارند. برای دست یابی به بازخورد های اغلب ملت نسبت به وبسایت شما بهتر است هر از برخی مواقع برخی دسته ها را تغییر دهید و تعامل کاربران با وبسایت را بسنجید.

#2 راهکارهای اشتباه در طراحی سایت
اگر شما نرخ گریز بالایی را از یک وبسایت با فیش های انبوه میبینید، کوشش کنید با گوگل آنالیتیکس و با به کارگیری کد پیگیری یا Tracking Code تارنما را به سرویس گوگل وصل کرده و اطلاعات اکثریت کسب کنید.

#3 اثربخشی طراحی سایت بروی کاربران
پس از پیوست به گوگل آنالیتیکس همگی برگه های وبسایت شما توسط این آنالیزگر سنجیدگی میشود.
اگر هنوز نرخ بالای فرار را تجربه میکنید به این موارد رسیدگی کنید:
طراحی سایت خود را دستخوش تغییر پیمان دهید(یا برگه های فرود)
این برگه ها را با قوانین جستجو بهینه سازی و سئو کنید
از واژه کلیدی در بهینه سازی و تبلیغات برای کلیک بیشتر میتوانید کاربرد کنید
همچنین میتوانید روی کلمات کلیدی برای محتوای بهتر تمرکز کنید.
تجربه کاربر در وبسایت را درمان ببخشید،
بهتر است کل وبسایت را در برگزیدن کاربر پیمان دهید لغایت به راحتی بتواند محتوا را مطالعه کند

#4  بهبود بخشیدن  نرخ پرش و سئو سایت
اقدامات اولیه – طراحی و رابط کاربری و تجربه کاربری در وبسایت شما، میتواند روی نرخ پرش کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. برای بهبود نرخ پرش میتوانید اقدامات متنوعی اتمام دهید. تغییرات سفارشی در وبسایت خویش برپایی کنید. سپس دگرگونی ها نرخ پرش کاربران را ثبت کنید و با نرخ پرش پیش از تغییرات مقایسه کنید سپس تغییرات را به طوری چشمگیر و سفارشی اتمام دهید؛ الی بتوانید به بهترین نتیجه در ثبت آمار نرخ پرش کاربران دست پیدا کنید. این شغل کمک میکند تا ضعف وبسایت خویش را پیدا کرده سپس به سرعت به بهبود نرخ پرش وبسایت خویش بپردازید.
گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای آنالیز دیجیتال است، متعلق به میتوانید استفاده های مفصل ای در رسیدگی سایت داشته باشید. نرخ پرش برای یک وب سایت در پهنه دیجیتال مارکتنیگ یا بازاریابی اینترنتی با یک وبسایت که در حوزه تولید برنامه های موبایل فعالیت دارد یا یک وبسایت دانلود و فیلم، بسیار متفاوت است.
به نرخ فرار از ورودی ها و مراجع مختلف پروا گزیده تر ای کنید. از زوایای دیگری هم به قضیه نگاه کنید، از راه فیسبوک اینستاگرام، کمپین هایی که راه اندازی کرده اید، فیش های فرود و … الی بهتر از قبل متوجه شوید که چگونه میتوانید نرخ پرش بالای وب سایت خویش را به حالت معمولی بازگردانید.

چطور با استفاده از سئو کلاه سفید به رتبه 1 گوگل برسیم؟

1# محتوایی تولید کنید که رتبه ی اول را به چنگ آورد.

این یک ریشه-بن-بیخ است که اگر سایت تان را با محتوای اخیر و بروز و با کیفیت همواره به روز نگه دارید، از الگوریتم های بروزرسانی گوگل هیچ آسیبی نخواهید دید. در عوض، شما وقتی توانایی و استحقاق شفا رتبه را خواهید داشت که:

1. محتوایی بهتر از محتوای سایت رتبه نخست بسازید.

2. محتوای فرآوری شده را گسترش دهید.

2# محتوایی تولیدی خود را بخش بندی و تقسیم بندی کنید.

سرو کله زدن با  آیتم های زیاد شغل سختی است، برخلاف مقاله های زیادی که در گوگل رتبه بندی شده اند و فهرست هایشان را تقسیم بندی نکرده اند، اینجاست که کار شما شروع می شود و باید محتوای خود را دسته بندی و تقسیم بندی کنید. 

این شغل نه فقط مشاهده محتوای شما را راحت تر می کند، بلکه می تواند در نتایج جستجوی گوگل برای سایت شما، لینک سایت های بند انگشتی هم بسازد:

از نظر من، این لینک های بند انگشتی سایت ها می تواند رتبه بندی محتوای شما را به طور چشم گیری شفا ببخشد و به دنبالش ترافیک ارگانیک سایت شما را هم بیشتر کند. (این ویژگی فعلا برای زبان پارسی بدست گوگل ارائه نشده است)

3# به محتوای خویش به فیلم و عکس آراسته کنید.

اگر بدانید که با افزودن عکس و فیلم به محتوای خود می توانید سه برابر بازدید بیشتر اخذ کنید مفتوح هم نشسته و دست به سینه مشاهده می کنید و اگر بدانید تصاویر و فیلم های اختصاصی و فرآوری شده بدست خودتان توان اکثریت دارند چطور؟! دقیقا همین اکنون وقت آن دریافتی که محتوای خودتان را مزین به عکس و فیلم های اختصاصی خودتان کنید الی لذت سه تساوی شدن بازدید سایتتان را که مانند عسل شیرین است را بچشید.

4# الان موقع آن رسیده که محتوای شاهکار خودتان را ترویج دهید.

برخلاف چیزی که ممکن است شنیده باشید، سئو کلاه سفید بیشتری برای ارائه محتوای کبیر هستی دارد. مطمئنا محتواهای عالی بزرگ، لینک سازی را ساده تر می کنند. اما مفتوح هم این پسین نخست شغل هست، چون یومیه نزدیک 2 میلیون پست هر روز منتشر می شود.

روزانه با تاسیس سایت های مختلف، من شخصا حس می کنم که شفا رتبه بندی و لینک سازی چقدر دشوارتر شده است. با همه اینها، شما باید در این نبرد شرکت کرده و پیروز شوید.

بهینه سازی نرخ پرش ایمیل و افزایش نرخ تبدیل


مرحله #1: فرمایش مهم سررسید بندی ایمیل ها را رعایت کنید.
زمان برای شما مهم است یا کاربران؟ این سوال همیشگی ذهن بسیاری را مشغول کرده است. اما پذیرش ساده ای دارد…
اگر شما برای زمان کاربران ارزش قائل شده و اثر دهید زمان مخاطبین شما برایتان مهم است، در این چهره زمانی که پیمان بود برای شما مهم باشد، به شکل یک دایره یا زنجیره وار، دوباره در برگزیدن شما پیمان خواهد گرفت.
به همین دلیل موعد بندی در ارسال ایمیل های شما برای کاربران بهتر است، و البته نتیجه ی مناسب هم در همین شغل خفته است. وقتی در ارسال خبرنامه به کاربرانتان برنامه زمانی به کاربر برده و درفواصل مشخص ارسال کنید، کاربران اقلیت فراموش میکنند که خود پست الکترونیکی خود را در کمر بستن شما پیمان دیتا اند، فلذا با زمان بندی درست، ایمیل های شما برای کاربران شما پذیرفتنی تر خواهد شد.
به جز اینکه موعد ارسال ایمیل ها مهم است، اگر از برنامه زمانی در بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید، توانسته اید یک برنامه زمانی در ذهن کاربران نسبت به برند خود ایجاد کنید، که با  نزدیک  شدن به هربار دوره ارسال ایمیل های شما، کاربران خویش چشم براه این کار باشند. اما…
زمان بندی در کل به این معنی نیست که شما هر روز ایمیل ارسال کنید، بعضی کاربران فقط می خواهند ایمیل های ماهانه شما را گرفتن کنند، بعضی از ایمیل های هفتگی استقبال می کنند و برخی هم برای ایمیل های شما له له می زنند پس هر روز برایشان ایمیل ارسال کنید.
بنابراین برخی مواقع اوقات باید بعضی از کاربران خویش را برگزیدن کنید و از طرف کمپانی یا برند و وبسایت خود برای آنها ایمیل سفارشی ارسال کنید، از آنها جویا شوید و عقیده آنها را درباره قسمت های گوناگون سرویس خود جویا شوید. نوعی سایر از زمان بندی در این سرنوشت این بود که گاهی اوقات، بخشی از سررسید را به مکاتبه ایمیلی با کاربران خود وابستگی دهید.

مرحله #2: با حوزه ویژه خویش ایمیل ها را ارسال کنید
احساس خوشایندی که در کاربران به هستی می آید اینست که آنها در این تفکر نباشند که ایمیل های اتوماتیک و متوالی از سرور اخذ میکنند. ولی این بحث اصلی نیست، بحث اصلی ما اینست که شما با آدرس مخصوص خود ایمیل ارسال کنید. هدف کلی در این مورد اینست که با آدرس ایمیل خود خبرنامه ها را ارسال کنید.
اینکار کمک میکند تا ایمیل اغلب مورد پسند کاربران باشد. وانگهی میتوان درباره اینکار و نکات مثبت آن گفت که برای کاربران بیشتر شناخته تر خواهد شد. پس در سرویس تحویل ایمیل خود برای ایمیل مارکتینگ پسندیده تر و البته کاهش نرخ پرش ایمیل هم که شده اگر میتوانید از آدرس ایمیل با اسم دامنه وبسایت خود بهره‌گیری کنید. مثلا آدرس ایمیل شما چیزی به این شکل باشد: mesal@siteshoma.com و …

مرحله #3: اطمینان حاصل کنید که ایمیل شما در inbox  تحویل شود و اسپم نباشد

خیلی آسان؛ اگر به ایمیل های خود توجهی نداشته باشید، احتمالاً هرگز در اینباکس صندوق ایمیل کاربران نباشند، این را هم بدانید که بعضی به دلایل امنیتی حاکم بر اینترنت احتمالاً اصلا پوشه اسپم و Bulk و Junk و این موارد را بررسی و مفتوح نکنند.
پس اگر میخواهید ایمیل شما از ابتدا منهدم شده نباشد، بهتر است که ضمن بررسی اسپم نشدن آنها، در این مورد توجه بیشتری به هزینه دهید. صافی اسپم برای رسیدگی ایمیل ها جنبش ساده ای برای پیشه دارد، ملاک داوری در بررسی ایمیل ها به اسپم بودن یا نبودن آنها ختم میشود، اما این صافی ها همیشه در حال تغییر هستند…
و این چه معنی میتواند برای شما داشته باشد؟
یعنی اینکه اگر میخواهید ایمیل اسپمی ارسال کنید، کافیست ایمیل خویش را تنظیم کرده و با زدن دکمه “ارسال” قسمت های دیگر ماجرا را فراموش کنید و به خاطره ها بسپارید.
پس برای پیشگیری از اسپم شدن,شما باید مطمئن شوید که قالب ایمیل ایرادی نداشته نباشد، همچنین نباید از کلماتی بهره‌گیری کنید که گمان کردن اسپم شدن را افزایش دهند (معمولا واژه ها نژادی، بزرگ سنه و ..)
در این مورد باید دقت کافی داشته باشید. برای اینکه از اسپم بودن یا نبودن و شدن یا نشدن ایمیل های خویش مطمئن شوید میتوانید از ابزارهای آنلاینی استفاده کنید که اینکار را برای شما همانند آب خوردن  انجام میدهند. مثلا وبسایت آزمایشگر خبرنامه mail-tester.com میتواند به شما کمک کند تا اطمینان پیدا کنید که ایمیل های شما اسپم نخواهد شد.

مرحله #4: فهرست کاربران خبرنامه را تمیز و مرتب کنید سپس اقدام به ارسال ایمیل به کاربران کنید

در این مورد باید گفت که اگر فهرست خبرنامه شما از هفت ماه پیش لغایت الان دست نخورده باقیمانده است و به اصطلاح دارد خاک  می خورد، بهتر است برای شروع مناسب ایمیل مارکتینگ خود با این لیست، ایمیل تکانی کنید.
بیشتر نرخ پرش در ایمیل های ارسالی در وسط کاربران شما، اینست که بعضی سایر علاقه مند به موضوعات مطرح شده توسط شما نیستند. به عبارتی، دیگر برای کاربران سابقا عضو، جذابیت قالب قبولی در وبسایت و کسب و کار شما هستی ندارد. یا حتی ممکن است که این آدرس ایمیل ها دیگر فعال نباشند، صاحبانشان آنها را چک نمیکنند و خلاص کرده اند.
برای بهینه سازی نرخ پرش ایمیل ها حتی بهتر است ایمیل های خویش را از Noreply@shoma.com به مورد دیگری مشابه Support@shoma.com و … تغییر دهید.

با این چک لیست سئو میتوانید سایت خود را سئو کنید

با چک لیست سئو که در زیر آورده شده است وبسایت خود را بهینه و سئو کنید.
#1: سرعت سایت را افزایش دهید.
تحقیقات پسین ما از یک میلیون نتایج جستجوی گوگل نشان می دهد که ضریب یکدلی قدرتمندی بین سرعت سایت و رتبه بندی وجود دارد. 
بدون در نظر اخذ این درستی که گوگل گفته است که آنها از سرعت سایت به عنوان یک سیگنال رتبه بندی بهره‌گیری می کنند سرعت سایت برای سئو مهم است.  در این چک لیست من ابتدا سایت را تحت Google page speed آزمایش کردم. سپس سرعت لود شدن سایت را با GTMetrix.com آزمایش کردم، من از هر دو این ابزار ها استفاده کردم چون افزار گوگل فقط به صفحات HTML نگاه می کند و GTMetrix در عمل صفحه سایت را بارگزاری می کند و سرعت آن را می سنجد. 
همچنین باید تمامی تصاویر موجود در وبسایت را باید بهینه سازی نماییم با سایزبندی دوباره آنها و ابعاد مشخص دادن در HTML سرعت سایت به مقدار قابل ملاحظه ای شفا پیدا می کند.
#2: برای CTR  بهینه سازی کنید.
ابتدا نرخ کلیک مقاله در گوگل را بررسی می کنیم:به نظر من هیچ شکی نیست که گوگل از CTR برای رتبه بندی های تک کاربرد می کند. یعنی هر نتیجه ای که در گوگل اثر داده شده اگر کلیک بیشتری اخذ کند مفتوح هم توانسته رتبه ای بهتر کسب کند و نزد گوگل محبوبتر می شود (این شغل به بازبینی سررسید رویداد می افتد) 
#3: صفحه های با وزن مرده سایت خود را پیدا و آنها را حذف کنید.
گوگل اعلام کرده است که سایت های بزرگ با هزاران صفحه می توانند برای سئو مناسب نباشند. صفحات با وزن مرده ی سایت خویش را پیدا و آنها را حذف کنید.
صفحاتی با خاصیت وزن مرده مثل:
صفحه تگ ها و بخش بندی وردپرس
برگه ها و نوشته های تاریخ ماضی بلاگ
برگه ها و نوشته های کم کیفیت بلاگ
صفحات فرآورده تجارت الکترونیک بدون فروش
صفحات آرشیو شده
محتواهای با ارزش ناچیز و محتوای تکیه سخن ها
برگه هایی با سرویس قدیمی

#4: برطرف کردن دشواری ها و خطاهای سایت
در این بخش است که باید آستین همت را بالا بزنید و دست به شغل شده و بوسیله ی تکنیک های سئو شروع به برطرف کردن دشواری ها و خطاهای سایت کنید و روی موارد زیر به طور ویژه تمرکز کنید:
نابود شدن تگ های عنوان یا دوبرابر شدن آنها
دوبل کردن تگ های توصیفی
لینک های بریده شده
تصاویر که Alt text به عبارتی متن جایگزین نداشتند
صفحاتی که بدست Robot.txt بلاک شده اند.
آدرس دهی مجدد برخی صفحات

انکر تکست Anchor Text در سئو سایت

مفهوم انکر تکست Anchor Text 
اطلاعات و مقالات احتمالاً زیادی در این باره در اینترنت وجود داشته باشد. اما بر حسب رویداد و احتمالاً با تاثیر مستقیم از نوشتجات و مطالبی که مطالعه کرده اید، شدنی است دو عقیده کلی در مورد انکر تکست Anchor Text داشته باشید:
1. میتوان تعداد زیادی از انکر تکست های دوست داشتنی و وزین را کاربرد کرد تا سایت را به سربالایی جستجوهای گوگل شوت کرد.
2. از ایجاد کل گونه  انکر تکست Anchor Text بپرهیزید، نباید انکر تکست مختلف زیادی داشت، در این چهره نه فقط از نتایج گوگل حذف شده و پنالتی می شوید بلکه به لیست تحت تعقیب FBI هم اضافه خواهید شد (:
3. یا اینکه نمیدانید چه چیزی در مورد انکر تکست درست است؟
خب، مانند خیلی از راستی های مربوط به سئو، این یگانه نیز چیزی بین این دو باره است. پس امروز ما در این مقاله به سراغ این سوژه رفته، آن را بررسی کرده و بر اساس عادت میخواهیم از کل مطالبی که گفته شده به دلایلی استنتاجی دست مکشوف و روی هم رفته لب مطلب را گرفتن کنیم. اگر موافقین آغاز کنیم، میخواهیم هر چه در این گویه وجود دارد را به طور دقیق بررسی کرده و خوب و بد آن را بشناسیم.
انکر تکست Anchor Text متن هایی قابل رویت، قابل کلیک و مشخص در یک متن هستند که به آدرس های دیگری لینک دیتا شده اند.
در همین مورد، مسجد کبود یک انکر تکست است.

انواع انکر تکست Anchor Text 
مثلا ما در میموس یک مقاله منتشر کرده ایم و میخواهیم برای کلمات کلیدی مهمی چون “متدهای بازاریابی” در گوگل رتبه کسب کنیم. در ادامه با گونه ها انکر تکست آشنا خواهید شد.
اصل واژه کلیدی – در این زمینه، ما میخواهیم دقیقا واژه کلیدی را در متن خود کاربرد کرده و یک انکر تکست دقیقا کلیدی داشته باشیم:
مثال: در بین متد های بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد گزینش های پسندیده سوداگری حقیر یا کمپانی بزرگ خود پیدا کنید.
کلمه کلیدی / بخشی از عبارت – واژه کلیدی خود بخشی از یک عبارت است که ما به دنبال رتبه گرفتن برای آن هستیم. به راستی کلمه کلیدی در عبارتی که خود آن نیز کلیدی است پیمان گرفته است:
مثال: در بین متد های بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد برگزیدن های مناسب کسب و کار حقیر یا کمپانی بزرگ خود پیدا کنید.
برند یا اسم مشخص – در این گونه از انکر تکست، دقیقا اسم شرکت یا برند خود یک انکر تکست به احصاییه رفته و مشخصا یک انکر تکست به حساب می آید:
مثال: در بین متدهای بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های انبوه برگزیدن های مناسب کسب و کار حقیر یا شرکت کبیر خویش پیدا کنید.
آدرس ها URL – در این گونه انکر تکست در ساحل واژه ها آدرسی قرار خواهد گرفت که لینک دارد و خود مقصد لینک نیز همان لینک است. به نمونه پایین دقت کنید.
مثال: در بین متدهای بازاریابی و راهکارهای ترقی در بازاریابی ارائه شده در میموس (https://mimos.ir) ، شما میتوانید بین گزینه های متعدد برگزیدن های پسندیده سوداگری کوچک یا شرکت کبیر خویش پیدا کنید.
انکر تکست Anchor Text های معمول – این نوع انکر تکست ها همان کلماتی هستند که معمولا مشخص میکنند کاربر در کجا میتواند به مقصد بعدی حرکت کند (مثلا: اینجا کلیک کنید. این مقاله، این سایت، این فرآورده و …)
مثال: در بین متدهای بازاریابی و راه کارهای ترقی در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد انتخاب های مناسب سوداگری کوچک یا شرکت کبیر خویش پیدا کنید. برای ورود اینجا کلیک کنید.
انکر تکست Anchor Text های معنایی پیوسته LSI – این نوع واژه ها کلیدی پیوسته با ریشه-بن-بیخ واژه کلیدی هستند و میتوانند معنایی ریزبین و  نزدیک  به واژه اصلی ما داشته باشد.
مثال: در طریق های امروزین بازاریابی و راهکارهای ترقی در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های انبوه انتخاب های پسندیده سوداگری کوچک یا کمپانی کبیر خویش پیدا کنید.
انواع دیگری از انکر تکست ها میتوانند دربرگیرنده موارد پایین باشند:
نویسنده – اسم نویسنده محتوای شما نیز میتواند یک انکر تکست Anchor Text باشد
عنوان متن – عنوان متن و مقاله شما میتواند خویش یک انکر تکست مستقل یا بخشی از واژه / بخشی از عبارت باشد
لینک تصویر – لینک تصویر یا متن جایگزین تصویر شاید یک انکر تکست است.

آپدیت گوگل در قبال انکر تکست ها و پنالتی سایت
از زمانی که سئو و بهینه سازی های وبسایت ها بجز طریق های  اسپم و هرز چیزی ندارد، گوگل تلاش کرده لغایت همیشه از اثرگذاری اسپم ها و سنگینی انکر تکست ها در الگوریتم خود بکاهد.و این ها کل زمانی به وقوع پیوستگی که امپراطوری الگوریتم های گوگل دوباره به پهنه جنگ برگشت.

سایه ی انکر تکست ها Anchor Text هنوز بر روی سئو برافراشته است
شاید در مقاله های دیگری هم گفته باشیم یا بخواهیم دوباره تکرار نماییم که هنوز هم انکر تکست ها و واژه ها کلیدی آنها میتوانند به میزان زیاد و کمی خویش روی رتبه بندی فیش تاثیر داشته باشند. شما هم میتوانید نظرات و پیشنهاداتی که دارید را در این زمینه ارسال کنید، گوش به گفته های شما خواهیم سپرد…
پس اگر شما در حال لینک سازی هستید یا پروژه سئو دارید و شخصی برای شما در دسته لینک بیلدینگ شغل میکند، شاید نیازی نیست که همیشه وسواس این را به هزینه بدهید که انکر تکست ها چه طور باشند. فقط چند واژه کلیدی مهم میتواند در انکر تکست ها به رتبه گرفتن شما کمک کند و امنیت هم داشته باشد.
اما همین طور در امان خدا به این شغل نپردازید، این کار شما را اسپم شغل جلوه خواهد داد،بهتر است میزان به کارگیری انکر تکست را برای کلمه کلیدی اصل یا واژه کلیدی ریزبین روی ۲% و برای واژه کلیدی بخشی از عبارت، میزان بهره‌گیری را روی ۳۰% تنظیم کنید.
در آخر کل چیز به شما ارتباط دارد.