قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهینه سازی نرخ پرش ایمیل و افزایش نرخ تبدیل


مرحله #1: فرمایش مهم سررسید بندی ایمیل ها را رعایت کنید.
زمان برای شما مهم است یا کاربران؟ این سوال همیشگی ذهن بسیاری را مشغول کرده است. اما پذیرش ساده ای دارد…
اگر شما برای زمان کاربران ارزش قائل شده و اثر دهید زمان مخاطبین شما برایتان مهم است، در این چهره زمانی که پیمان بود برای شما مهم باشد، به شکل یک دایره یا زنجیره وار، دوباره در برگزیدن شما پیمان خواهد گرفت.
به همین دلیل موعد بندی در ارسال ایمیل های شما برای کاربران بهتر است، و البته نتیجه ی مناسب هم در همین شغل خفته است. وقتی در ارسال خبرنامه به کاربرانتان برنامه زمانی به کاربر برده و درفواصل مشخص ارسال کنید، کاربران اقلیت فراموش میکنند که خود پست الکترونیکی خود را در کمر بستن شما پیمان دیتا اند، فلذا با زمان بندی درست، ایمیل های شما برای کاربران شما پذیرفتنی تر خواهد شد.
به جز اینکه موعد ارسال ایمیل ها مهم است، اگر از برنامه زمانی در بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید، توانسته اید یک برنامه زمانی در ذهن کاربران نسبت به برند خود ایجاد کنید، که با  نزدیک  شدن به هربار دوره ارسال ایمیل های شما، کاربران خویش چشم براه این کار باشند. اما…
زمان بندی در کل به این معنی نیست که شما هر روز ایمیل ارسال کنید، بعضی کاربران فقط می خواهند ایمیل های ماهانه شما را گرفتن کنند، بعضی از ایمیل های هفتگی استقبال می کنند و برخی هم برای ایمیل های شما له له می زنند پس هر روز برایشان ایمیل ارسال کنید.
بنابراین برخی مواقع اوقات باید بعضی از کاربران خویش را برگزیدن کنید و از طرف کمپانی یا برند و وبسایت خود برای آنها ایمیل سفارشی ارسال کنید، از آنها جویا شوید و عقیده آنها را درباره قسمت های گوناگون سرویس خود جویا شوید. نوعی سایر از زمان بندی در این سرنوشت این بود که گاهی اوقات، بخشی از سررسید را به مکاتبه ایمیلی با کاربران خود وابستگی دهید.

مرحله #2: با حوزه ویژه خویش ایمیل ها را ارسال کنید
احساس خوشایندی که در کاربران به هستی می آید اینست که آنها در این تفکر نباشند که ایمیل های اتوماتیک و متوالی از سرور اخذ میکنند. ولی این بحث اصلی نیست، بحث اصلی ما اینست که شما با آدرس مخصوص خود ایمیل ارسال کنید. هدف کلی در این مورد اینست که با آدرس ایمیل خود خبرنامه ها را ارسال کنید.
اینکار کمک میکند تا ایمیل اغلب مورد پسند کاربران باشد. وانگهی میتوان درباره اینکار و نکات مثبت آن گفت که برای کاربران بیشتر شناخته تر خواهد شد. پس در سرویس تحویل ایمیل خود برای ایمیل مارکتینگ پسندیده تر و البته کاهش نرخ پرش ایمیل هم که شده اگر میتوانید از آدرس ایمیل با اسم دامنه وبسایت خود بهره‌گیری کنید. مثلا آدرس ایمیل شما چیزی به این شکل باشد: mesal@siteshoma.com و …

مرحله #3: اطمینان حاصل کنید که ایمیل شما در inbox  تحویل شود و اسپم نباشد

خیلی آسان؛ اگر به ایمیل های خود توجهی نداشته باشید، احتمالاً هرگز در اینباکس صندوق ایمیل کاربران نباشند، این را هم بدانید که بعضی به دلایل امنیتی حاکم بر اینترنت احتمالاً اصلا پوشه اسپم و Bulk و Junk و این موارد را بررسی و مفتوح نکنند.
پس اگر میخواهید ایمیل شما از ابتدا منهدم شده نباشد، بهتر است که ضمن بررسی اسپم نشدن آنها، در این مورد توجه بیشتری به هزینه دهید. صافی اسپم برای رسیدگی ایمیل ها جنبش ساده ای برای پیشه دارد، ملاک داوری در بررسی ایمیل ها به اسپم بودن یا نبودن آنها ختم میشود، اما این صافی ها همیشه در حال تغییر هستند…
و این چه معنی میتواند برای شما داشته باشد؟
یعنی اینکه اگر میخواهید ایمیل اسپمی ارسال کنید، کافیست ایمیل خویش را تنظیم کرده و با زدن دکمه “ارسال” قسمت های دیگر ماجرا را فراموش کنید و به خاطره ها بسپارید.
پس برای پیشگیری از اسپم شدن,شما باید مطمئن شوید که قالب ایمیل ایرادی نداشته نباشد، همچنین نباید از کلماتی بهره‌گیری کنید که گمان کردن اسپم شدن را افزایش دهند (معمولا واژه ها نژادی، بزرگ سنه و ..)
در این مورد باید دقت کافی داشته باشید. برای اینکه از اسپم بودن یا نبودن و شدن یا نشدن ایمیل های خویش مطمئن شوید میتوانید از ابزارهای آنلاینی استفاده کنید که اینکار را برای شما همانند آب خوردن  انجام میدهند. مثلا وبسایت آزمایشگر خبرنامه mail-tester.com میتواند به شما کمک کند تا اطمینان پیدا کنید که ایمیل های شما اسپم نخواهد شد.

مرحله #4: فهرست کاربران خبرنامه را تمیز و مرتب کنید سپس اقدام به ارسال ایمیل به کاربران کنید

در این مورد باید گفت که اگر فهرست خبرنامه شما از هفت ماه پیش لغایت الان دست نخورده باقیمانده است و به اصطلاح دارد خاک  می خورد، بهتر است برای شروع مناسب ایمیل مارکتینگ خود با این لیست، ایمیل تکانی کنید.
بیشتر نرخ پرش در ایمیل های ارسالی در وسط کاربران شما، اینست که بعضی سایر علاقه مند به موضوعات مطرح شده توسط شما نیستند. به عبارتی، دیگر برای کاربران سابقا عضو، جذابیت قالب قبولی در وبسایت و کسب و کار شما هستی ندارد. یا حتی ممکن است که این آدرس ایمیل ها دیگر فعال نباشند، صاحبانشان آنها را چک نمیکنند و خلاص کرده اند.
برای بهینه سازی نرخ پرش ایمیل ها حتی بهتر است ایمیل های خویش را از Noreply@shoma.com به مورد دیگری مشابه Support@shoma.com و … تغییر دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.