قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

انکر تکست Anchor Text در سئو سایت

مفهوم انکر تکست Anchor Text 
اطلاعات و مقالات احتمالاً زیادی در این باره در اینترنت وجود داشته باشد. اما بر حسب رویداد و احتمالاً با تاثیر مستقیم از نوشتجات و مطالبی که مطالعه کرده اید، شدنی است دو عقیده کلی در مورد انکر تکست Anchor Text داشته باشید:
1. میتوان تعداد زیادی از انکر تکست های دوست داشتنی و وزین را کاربرد کرد تا سایت را به سربالایی جستجوهای گوگل شوت کرد.
2. از ایجاد کل گونه  انکر تکست Anchor Text بپرهیزید، نباید انکر تکست مختلف زیادی داشت، در این چهره نه فقط از نتایج گوگل حذف شده و پنالتی می شوید بلکه به لیست تحت تعقیب FBI هم اضافه خواهید شد (:
3. یا اینکه نمیدانید چه چیزی در مورد انکر تکست درست است؟
خب، مانند خیلی از راستی های مربوط به سئو، این یگانه نیز چیزی بین این دو باره است. پس امروز ما در این مقاله به سراغ این سوژه رفته، آن را بررسی کرده و بر اساس عادت میخواهیم از کل مطالبی که گفته شده به دلایلی استنتاجی دست مکشوف و روی هم رفته لب مطلب را گرفتن کنیم. اگر موافقین آغاز کنیم، میخواهیم هر چه در این گویه وجود دارد را به طور دقیق بررسی کرده و خوب و بد آن را بشناسیم.
انکر تکست Anchor Text متن هایی قابل رویت، قابل کلیک و مشخص در یک متن هستند که به آدرس های دیگری لینک دیتا شده اند.
در همین مورد، مسجد کبود یک انکر تکست است.

انواع انکر تکست Anchor Text 
مثلا ما در میموس یک مقاله منتشر کرده ایم و میخواهیم برای کلمات کلیدی مهمی چون “متدهای بازاریابی” در گوگل رتبه کسب کنیم. در ادامه با گونه ها انکر تکست آشنا خواهید شد.
اصل واژه کلیدی – در این زمینه، ما میخواهیم دقیقا واژه کلیدی را در متن خود کاربرد کرده و یک انکر تکست دقیقا کلیدی داشته باشیم:
مثال: در بین متد های بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد گزینش های پسندیده سوداگری حقیر یا کمپانی بزرگ خود پیدا کنید.
کلمه کلیدی / بخشی از عبارت – واژه کلیدی خود بخشی از یک عبارت است که ما به دنبال رتبه گرفتن برای آن هستیم. به راستی کلمه کلیدی در عبارتی که خود آن نیز کلیدی است پیمان گرفته است:
مثال: در بین متد های بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد برگزیدن های مناسب کسب و کار حقیر یا کمپانی بزرگ خود پیدا کنید.
برند یا اسم مشخص – در این گونه از انکر تکست، دقیقا اسم شرکت یا برند خود یک انکر تکست به احصاییه رفته و مشخصا یک انکر تکست به حساب می آید:
مثال: در بین متدهای بازاریابی و راهکارهای پیشرفت در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های انبوه برگزیدن های مناسب کسب و کار حقیر یا شرکت کبیر خویش پیدا کنید.
آدرس ها URL – در این گونه انکر تکست در ساحل واژه ها آدرسی قرار خواهد گرفت که لینک دارد و خود مقصد لینک نیز همان لینک است. به نمونه پایین دقت کنید.
مثال: در بین متدهای بازاریابی و راهکارهای ترقی در بازاریابی ارائه شده در میموس (https://mimos.ir) ، شما میتوانید بین گزینه های متعدد برگزیدن های پسندیده سوداگری کوچک یا شرکت کبیر خویش پیدا کنید.
انکر تکست Anchor Text های معمول – این نوع انکر تکست ها همان کلماتی هستند که معمولا مشخص میکنند کاربر در کجا میتواند به مقصد بعدی حرکت کند (مثلا: اینجا کلیک کنید. این مقاله، این سایت، این فرآورده و …)
مثال: در بین متدهای بازاریابی و راه کارهای ترقی در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های متعدد انتخاب های مناسب سوداگری کوچک یا شرکت کبیر خویش پیدا کنید. برای ورود اینجا کلیک کنید.
انکر تکست Anchor Text های معنایی پیوسته LSI – این نوع واژه ها کلیدی پیوسته با ریشه-بن-بیخ واژه کلیدی هستند و میتوانند معنایی ریزبین و  نزدیک  به واژه اصلی ما داشته باشد.
مثال: در طریق های امروزین بازاریابی و راهکارهای ترقی در بازاریابی ارائه شده در میموس، شما میتوانید بین گزینه های انبوه انتخاب های پسندیده سوداگری کوچک یا کمپانی کبیر خویش پیدا کنید.
انواع دیگری از انکر تکست ها میتوانند دربرگیرنده موارد پایین باشند:
نویسنده – اسم نویسنده محتوای شما نیز میتواند یک انکر تکست Anchor Text باشد
عنوان متن – عنوان متن و مقاله شما میتواند خویش یک انکر تکست مستقل یا بخشی از واژه / بخشی از عبارت باشد
لینک تصویر – لینک تصویر یا متن جایگزین تصویر شاید یک انکر تکست است.

آپدیت گوگل در قبال انکر تکست ها و پنالتی سایت
از زمانی که سئو و بهینه سازی های وبسایت ها بجز طریق های  اسپم و هرز چیزی ندارد، گوگل تلاش کرده لغایت همیشه از اثرگذاری اسپم ها و سنگینی انکر تکست ها در الگوریتم خود بکاهد.و این ها کل زمانی به وقوع پیوستگی که امپراطوری الگوریتم های گوگل دوباره به پهنه جنگ برگشت.

سایه ی انکر تکست ها Anchor Text هنوز بر روی سئو برافراشته است
شاید در مقاله های دیگری هم گفته باشیم یا بخواهیم دوباره تکرار نماییم که هنوز هم انکر تکست ها و واژه ها کلیدی آنها میتوانند به میزان زیاد و کمی خویش روی رتبه بندی فیش تاثیر داشته باشند. شما هم میتوانید نظرات و پیشنهاداتی که دارید را در این زمینه ارسال کنید، گوش به گفته های شما خواهیم سپرد…
پس اگر شما در حال لینک سازی هستید یا پروژه سئو دارید و شخصی برای شما در دسته لینک بیلدینگ شغل میکند، شاید نیازی نیست که همیشه وسواس این را به هزینه بدهید که انکر تکست ها چه طور باشند. فقط چند واژه کلیدی مهم میتواند در انکر تکست ها به رتبه گرفتن شما کمک کند و امنیت هم داشته باشد.
اما همین طور در امان خدا به این شغل نپردازید، این کار شما را اسپم شغل جلوه خواهد داد،بهتر است میزان به کارگیری انکر تکست را برای کلمه کلیدی اصل یا واژه کلیدی ریزبین روی ۲% و برای واژه کلیدی بخشی از عبارت، میزان بهره‌گیری را روی ۳۰% تنظیم کنید.
در آخر کل چیز به شما ارتباط دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.