قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بالا بردن بازدید سایت در گوگل و افزایش بازدید جستجو و ورودی گوگل

برچسب: بالا بردن بازدید سایت در گوگل و افزایش بازدید جستجو و ورودی گوگل

بالا بردن بازدید سایت در گوگل


آموزش مجانی سئو سایت برای شفا رتبه بندی سایت و بالا بردن بازدید سایت در گوگل

افزایش بازدید جستجوی گوگل

بهینه سازی و سئو سایت برای افزایش بازدید گوگل و دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل . کوشش برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل. امروز برند ها و استارت آپ های بسیاری از طریق ورودی گوگل شدامد سایت خود و در پایان تعداد مشتریان خود را افزایش میدهند.


 


هدف گیری موقعیت صفر: چگونه در اسنیپت های گزیده تر رنک شویم؟

هنگامی که بحث سئو به میان می آید، فرصت ها و تکنیک های متعددی وجود دارند که می توانند شما را در کسب رنک بهتر و رتبه بندی سایت در نتایج جستجو مدد کنند. ولی واقعاً زمان لازم است الی بفهمیم که چگونگه باید این شغل را درست سپریدن دهیم، با ویرلن همراه باشید:


یکی از این فرصت های جدید، اسنیپت های اخص (Featured Snippets) است.


اگر تابحال چیزی را در گوگل جستجو کرده باشید، احتمالا با یک اسنیپت در سرنوشت بالای صفحه مواجه شده اید. این اسنیپت حقیر به راستی تعداد زیادی کلیک و ترافیک را فرآوری می کند. در واقع، Ahrefs یک مطالعه ای انجام داد و متوجه شد که 8.6 درصد از کلیک ها به سمت اسنیپت های اخص هدایت می شوند:


افزایش بازدید گوگل با اسنیپت ویژه


این نخستین نتیجه ی جستجو، بخشی از یک وبسایت را در موقعیتی که “موقعیت صفر” نامیده میشود نمایش می دهد، در حالی که سایر وبسایت ها برای رتبه بندی در بالاترین صفحات نتایج ارگانیک چشم وهمچشمی می کنند.


“موقعیت صفر” اثر می دهد که محتوای شما، نخستین مطلب و بالاتر از دیگران نما می شود و اسنیپت هایی که در آن موقعیت ظاهر می شوند، قبل نمایشی از نتایج مربوط به یک جستجوی ویژه را نشانه می دهد. به عنوان مثال، در ذیل نتیجه ی یک جستجوی تند برای “نحوه شستشوی ماشین” که در یک اسنیپت پرتو داده شده است، آورده شده:


افزایش بازدید جستجوی گوگل


خب چگونه صفحه محتوای تان را به عنوان یک اسنیپت اخص در گوگل نمایش دهید؟


برای افزایش بازدید جستجوی گوگل نخست باید بدانید که سئو یک برنامه ماشین محور است.


بنابراین، شما باید اقداماتی را آغاز کنید لغایت فرصت موجود را به نفع خویش تغییر دهید. برای یک سوداگری تجارت الکترونیک و یا هر سوداگری در این زمینه، شما باید ترافیک و لید کافی به تارنما خود هدایت کنید.


اینها به ترتیب، خود به مشتری تبدیل می شوند.


یک اسنیپت ویژه، کمک می کند لغایت شدامد اکثریت ایجاد کرده و باعث شفا میزان دیده شدن وب سایت و افزایش بازدید گوگل سایت  می شود.


بنابراین با این گفته ها، بیایید تعدادی از راهبرد هایی را که می توانید برای تولید ترافیک اغلب و بالا بردن بازدید سایت در گوگل از راه موقعیت صفر بکار گیرید، را بررسی کنیم:

رشد چند برابری استارتاپ ها در کشور/ از شرکت های خلاق حمایت می کنیم

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ سورنا ستاری معاون علمی فناوری رییس جمهور در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ عنوان کرد: بخش مهمی از حمایت های دانش بنیان در قالب حمایت از شرکت های استارتاپ و نوآور در دست پیگیری است و در این زمینه ما موضوعات مختلفی را برای توسعه استارتاپ ها پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به حضور فعال و پررنگ شرکت های استارتاپی در نمایشگاه الکامپ امسال اظهار کرد: هم اکنون در حوزه صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و شرکت های پشتیبان سرمایه گذاری، شرکت های استارتاپی مورد حمایت قرار می گیرند و از سوی دیگر قوانین مربوط به معافیت سربازی را برای این کسب و کارها فراهم کردیم.

معاون علمی فناوری رییس جمهور ادامه داد: تمام تلاش ها برای این است که محیط کسب و کار استارتاپ ها شکل گیرد و شاهد هستیم که این کسب و کارهای نوپا در سایه کسب و کارهای دانش بنیان در کشور در حال فعالیت هستند و رشد می کنند.

ستاری با اشاره به وضعیت فعلی شرکت های استارتاپ در کشور بیان کرد: شاهد رشد چند برابری استارتاپ ها هستیم و از ابتدای امسال نیز موضوع حمایت از شرکت های خلاق و دارای ایده های نو را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با حضور در نمایشگاه الکامپ از بخش های مختلف این نمایشگاه از جمله سالن استارتاپ ها و سالن تولید کنندگان گیم بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این کسب و کارها قرار گرفت.

مشارکت مخابرات با صندوق های خطرپذیر برای حمایت از کسب و کارهای نوپا

به گزارش کلیک به نقل از تسنیم؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌ جمهور در ملاقات با مدیر مخابرات با تأکید بر جایگاه این شرکت در خدمت‌ رسانی به حوزه‌ های مختلف اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران با وجود ظرفیت های بی‌ شمار و فضای گسترده‌ ای که در اختیار دارد، کمک سازنده‌ ای برای تقویت استارتاپ ها است.

معاون علمی و فناوری رییس‌ جمهور عنوان کرد: تغییرات بخش خصوصی در جامعه اجتناب‌ ناپذیر و همسویی با این تغییرات برای دستیابی به ظرفیت های بالای حوزه فناوری های نوین بخش جدایی‌ ناپذیر دنیای امروز است.

وی ادامه داد: برای تقویت پیام‌ رسان های داخلی می‌ توان از ظرفیت شرکت مخابرات ایران بهره‌ مند شد.

ستاری با توجه به جایگاه شرکت های دانش‌ بنیان تصریح کرد: برای ارتقاء شرکت های دانش‌ بنیان می‌ توان از مدل های مشارکتی حوزه‌ های مرتبط بهره‌ مند شد و شرکت مخابرات ایران می‌ تواند در صندوق های خطرپذیر برای رشد و توسعه کسب‌ و کارهای نوپا مشارکت داشته باشد.

تسهیلات سازمان تامین اجتماعی به استارتاپ ها تعلق می گیرد

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از توافق با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع موانع بیمه ای بر سر راه فعالیت استارتاپ ها و شرکت های نوپا خبر داد.

در این زمینه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ربیعی با اشاره به تفاهم صورت گرفته عنوان کرد: قرار شد تمام موارد بیمه‌ ای چون نحوه رسیدگی، مشوق ها و معافیت های بیمه ای در این تفاهم نامه گنجانده شود و هماهنگی برای رفع موانع این نوع از کسب و کارهای نوپا صورت گیرد.

وزیر کار به برنامه ریزی برای رفع مشکلات و موانع پیش روی کسب و کارهای نوپا اشاره کرد و گفت: موانع درحال برطرف شدن است اما چون کار جدیدی است و کارهای جدید معمولا با ساختارهای اجرایی موجود همخوانی ندارند از این‌ رو باید در روش اجرا، هماهنگی هایی صورت گیرد.

وی در مورد رفع مشکلات مالیاتی نیز توضیح داد: با توجه به توافق این دو وزارتخانه، باید از طریق مجلس یا دولت شمول معافیت های مالیاتی خدمات مولد را برای این نوع از کسب و کارها گسترش دهیم تا مالیات صفر برای آنها درنظر گرفته شود.

در این زمینه وزیر ارتباطات نیز در توییتر نوشت: در جلسه ای با وزیر کار برای رفع موانع بیمه‌ ای کسب و کارهای نوپا از طریق طرح کارآفرین به راهکار اجرایی رسیدیم. بر این اساس سازمان تامین اجتماعی پس از تصویب دولت، تسهیلاتی برای این کسب و کارها در نظر خواهد گرفت.

افزایش شدت مشاجرات میان چین و آمریکا بر سر هواوی


ماه هاست که شرکت های مخابرات سرتاسر جهان بر سر مسئله هواوی در کشمکش هستند. ایالات متحده این شرکت را به بهانه نگرانی های امنیتی از شبکه مخابرات آمریکا خارج کرده است- اگرچه سایر کشورها هم با این موضوع مواجهند، اما متقاعد به تهدید بودن هواوی نشده اند. اکثر کارشناسان آمریکایی، هواوی را خطری برای دولت چین می دانند، اما با گذر زمان، نادیده گرفتن این امر مشکلات را دو چندان خواهد کرد. این هفته شاهد کنار کشیدن دو چهره سیاسی، به دلایل بیشتر امنیتی تا فنی، بودیم.

روز جمعه در شهر ژنو، سرپرست ITU، هولین ژائو مخالفت خود با تحریم را بیان داشت‌. به گفته وی «اگر مشکلی دیدید، آن زمان می توانید هواوی را متهم کنید. اما در صورت نداشتن مدرکی از خطاکار بودن این شرکت، قرار دادن آن در بلک لیست منصفانه نخواهد بود. بنابراین جای تعجب نیست که او نگران نبود مدارکی برعلیه شرکت باشد.

بر اساس اظهارات کربس، «تاکید ما بر کشور مبدا یا شرکت نیست، بلکه روی قانونی تمرکز داریم که محصولات بر اساس آن تولید می شوند.» این منطق می تواند برای دیگر شرکت های چینی یا روسی از قبیل نرم افزار آنتی ویروس Kaspersky Lab هم در نظر گرفته شود. کربس افزود،«این رویداد را می توان ظهور دولت های سلطه و روش عملکرد بخش های فنی آن ها دانست.»

خوانندگان مختلف حس متفاوتی برای دو طرف قائل هستند، اما حل این مسئله با تحلیل فنی مشکلتر شده است. بحث بر سر هواوی نزاعی میان ایالات متحده، چین و هر سازمان و کشوری در این میان است و در صورت یافته نشدن راه حلی طی این هفته، این نزاع همچنان ادامه خواهد داشت. برای تماشای آخرین اخبار از صفحه خبرهای فناوری دیدن کنید.