قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نرخ پرش Bounce Rate چیست؟ تاثیر نرخ پرش در سئو سایت

بهینه سازی بانس ریت  و تاثیر نرخ پرش در سئوی سایت

#1 مفهوم عمق نرخ پرش
دلایلی بر نرخ پرش بالا – نرخ گریز بالا، یعنی بیشترین شمار کاربران وارد شده به نتیجه نرسیده اند به همین دلیل وبسایت را ترک میکند. نرخ پرش یا نرخ فرار بالا میتواند انگیزه ها خویش را داشته باشد، و این موارد متعدد…
برگه مفرد سایت – اگر شما در وبسایت خویش فقط یک فیش داشته باشید، آنالیز و تجزیه و تحلیل وبسایت، چند بازدید را ثبت نمیکند مگر اینکه کاربر فیش را بازبارگذاری یا Reload کند. در نتیجه، وبسایت های تک برگه ای بیشترین میزان نرخ فرار را هم دارند. برای دست یابی به بازخورد های اغلب ملت نسبت به وبسایت شما بهتر است هر از برخی مواقع برخی دسته ها را تغییر دهید و تعامل کاربران با وبسایت را بسنجید.

#2 راهکارهای اشتباه در طراحی سایت
اگر شما نرخ گریز بالایی را از یک وبسایت با فیش های انبوه میبینید، کوشش کنید با گوگل آنالیتیکس و با به کارگیری کد پیگیری یا Tracking Code تارنما را به سرویس گوگل وصل کرده و اطلاعات اکثریت کسب کنید.

#3 اثربخشی طراحی سایت بروی کاربران
پس از پیوست به گوگل آنالیتیکس همگی برگه های وبسایت شما توسط این آنالیزگر سنجیدگی میشود.
اگر هنوز نرخ بالای فرار را تجربه میکنید به این موارد رسیدگی کنید:
طراحی سایت خود را دستخوش تغییر پیمان دهید(یا برگه های فرود)
این برگه ها را با قوانین جستجو بهینه سازی و سئو کنید
از واژه کلیدی در بهینه سازی و تبلیغات برای کلیک بیشتر میتوانید کاربرد کنید
همچنین میتوانید روی کلمات کلیدی برای محتوای بهتر تمرکز کنید.
تجربه کاربر در وبسایت را درمان ببخشید،
بهتر است کل وبسایت را در برگزیدن کاربر پیمان دهید لغایت به راحتی بتواند محتوا را مطالعه کند

#4  بهبود بخشیدن  نرخ پرش و سئو سایت
اقدامات اولیه – طراحی و رابط کاربری و تجربه کاربری در وبسایت شما، میتواند روی نرخ پرش کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. برای بهبود نرخ پرش میتوانید اقدامات متنوعی اتمام دهید. تغییرات سفارشی در وبسایت خویش برپایی کنید. سپس دگرگونی ها نرخ پرش کاربران را ثبت کنید و با نرخ پرش پیش از تغییرات مقایسه کنید سپس تغییرات را به طوری چشمگیر و سفارشی اتمام دهید؛ الی بتوانید به بهترین نتیجه در ثبت آمار نرخ پرش کاربران دست پیدا کنید. این شغل کمک میکند تا ضعف وبسایت خویش را پیدا کرده سپس به سرعت به بهبود نرخ پرش وبسایت خویش بپردازید.
گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای آنالیز دیجیتال است، متعلق به میتوانید استفاده های مفصل ای در رسیدگی سایت داشته باشید. نرخ پرش برای یک وب سایت در پهنه دیجیتال مارکتنیگ یا بازاریابی اینترنتی با یک وبسایت که در حوزه تولید برنامه های موبایل فعالیت دارد یا یک وبسایت دانلود و فیلم، بسیار متفاوت است.
به نرخ فرار از ورودی ها و مراجع مختلف پروا گزیده تر ای کنید. از زوایای دیگری هم به قضیه نگاه کنید، از راه فیسبوک اینستاگرام، کمپین هایی که راه اندازی کرده اید، فیش های فرود و … الی بهتر از قبل متوجه شوید که چگونه میتوانید نرخ پرش بالای وب سایت خویش را به حالت معمولی بازگردانید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.