قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چطور با استفاده از سئو کلاه سفید به رتبه 1 گوگل برسیم؟

1# محتوایی تولید کنید که رتبه ی اول را به چنگ آورد.

این یک ریشه-بن-بیخ است که اگر سایت تان را با محتوای اخیر و بروز و با کیفیت همواره به روز نگه دارید، از الگوریتم های بروزرسانی گوگل هیچ آسیبی نخواهید دید. در عوض، شما وقتی توانایی و استحقاق شفا رتبه را خواهید داشت که:

1. محتوایی بهتر از محتوای سایت رتبه نخست بسازید.

2. محتوای فرآوری شده را گسترش دهید.

2# محتوایی تولیدی خود را بخش بندی و تقسیم بندی کنید.

سرو کله زدن با  آیتم های زیاد شغل سختی است، برخلاف مقاله های زیادی که در گوگل رتبه بندی شده اند و فهرست هایشان را تقسیم بندی نکرده اند، اینجاست که کار شما شروع می شود و باید محتوای خود را دسته بندی و تقسیم بندی کنید. 

این شغل نه فقط مشاهده محتوای شما را راحت تر می کند، بلکه می تواند در نتایج جستجوی گوگل برای سایت شما، لینک سایت های بند انگشتی هم بسازد:

از نظر من، این لینک های بند انگشتی سایت ها می تواند رتبه بندی محتوای شما را به طور چشم گیری شفا ببخشد و به دنبالش ترافیک ارگانیک سایت شما را هم بیشتر کند. (این ویژگی فعلا برای زبان پارسی بدست گوگل ارائه نشده است)

3# به محتوای خویش به فیلم و عکس آراسته کنید.

اگر بدانید که با افزودن عکس و فیلم به محتوای خود می توانید سه برابر بازدید بیشتر اخذ کنید مفتوح هم نشسته و دست به سینه مشاهده می کنید و اگر بدانید تصاویر و فیلم های اختصاصی و فرآوری شده بدست خودتان توان اکثریت دارند چطور؟! دقیقا همین اکنون وقت آن دریافتی که محتوای خودتان را مزین به عکس و فیلم های اختصاصی خودتان کنید الی لذت سه تساوی شدن بازدید سایتتان را که مانند عسل شیرین است را بچشید.

4# الان موقع آن رسیده که محتوای شاهکار خودتان را ترویج دهید.

برخلاف چیزی که ممکن است شنیده باشید، سئو کلاه سفید بیشتری برای ارائه محتوای کبیر هستی دارد. مطمئنا محتواهای عالی بزرگ، لینک سازی را ساده تر می کنند. اما مفتوح هم این پسین نخست شغل هست، چون یومیه نزدیک 2 میلیون پست هر روز منتشر می شود.

روزانه با تاسیس سایت های مختلف، من شخصا حس می کنم که شفا رتبه بندی و لینک سازی چقدر دشوارتر شده است. با همه اینها، شما باید در این نبرد شرکت کرده و پیروز شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.