قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

5مرحله ساده تا دریافت ایمیل کاربران و افزایش لیست ایمیل

برای افزایش لیست ایمیل اقدامات گفته شده را انجام دهید.

1# – ساختارهای اضافی وبسایت خویش را حذف کنید.

میدانید سخت ترین شغل از نظر طراحان سرشناس گیتی چه بوده است. ترکیب رسایی و سادگی

اگر شما بتوانید نیرو رسایی را در ساحل سادگی به کار ببرید، دیزاین شما تاثیرش اغلب از هر چیز دیگری خواهد بود. وبسایت خویش را ساده کنید، مواردی غیر بایسته را برداشته و تقسیم های کاربردی را در دسترس قرار دهید. دسته های مهم را در کمر بستن کاربران قرار دهید و دسترسی به قسمت های مختلف را برای آنان آسان کنید.

درباره اهدافی فکر کنید که میخواهید به آن نیل نمائید، هر کدام از دسته های وبسایت شما در رسیدن به این منظور چه نقشی داشته و اینکه شما الی چه کران توانسته اید آن ها را درمان دهید.


2#در منوی وبلاگ دسترسی به خبرنامه ایجاد کنید

قبلا گفتیم که یک صفحه بسازید که در آن به شناسایی خبرنامه، شرایط اشتراک، اجرت های در چشمداشت مشترکین جدید و خدماتی که به اعضا ارائه میشود صحبت کنید. ولی اکنون میگوییم که خبرنامه را در منوی ناوبری وبسایت خود پیمان دهید.

دسترسی به خبر نامه را برای کاربران آسان کنید، پیمان دادن آن به طور سر راست در این قسمت، یعنی تقسیم منوی وبسایت میتواند دسترسی به آن را برای کاربران آسان کند.

بذارید با شما این ریشه-بن-بیخ را در میانی بگذارم، موفق ترین وبسایت ها که استراتژی های جدیدی را پیش درآمد کردند، این شغل را حتما سپریدن دیتا بودند. (:


3# – از کابران خویش در قبال درج نقطه نظر تشکر کنید

وقتی کاربران در وبسایت شما نظری درج میکنند، شما میتوانید آنان را بی درنگ بعد از خفگی دکمه ارسال دیدگاه، به صفحه ای جدید منتقل کرده و از کاربر به این خاطر که در وبسایت شما نظری درج کرده قدردانی کنید، برای اینکار میتوانید از افزونه وردپرس زیادی بهره‌گیری کنید مثلا افزونه رایگانComment Redirect که میتوانید برای اینکار کاربرد کنید.

شما میتوانید از افزونه اسم برده برای سپاسداری از کاربر هنگامیکه برای اولین بار در وبسایت شما نظری درج کرده است استفاده کرده و از او تشکر و سپاسداری کنید.


4# – از صفحه ی 404 برای رشد ایمیل کاربرد کنید

وقتی کاربری با صفحه 404 روبرو میشود، صفحه ای میبنید که محتوایی در پیشه نیست، به هر چیزی که جستجو کرده است گذرگاه نیافته و با این وجود یک فضای مفصل در برگزیدن شماست که بتوانید متعلق به بهترین استفاده را ببرید.

به وبسایت هایی که می شناسید راز بزنید، آیا آنها در صفحه 404 خود، جز یک علامت کبیر خطا یا تصویر ساده چیز دیگری را در این صفحه مهم پیمان دیتا اند؟

حتما شما هم لغایت پیش از این که این مقاله را بخوانید، اندیشه میکردید که میتوانید با پیمان دادن لیست واپسین مقالات یا محبوبترین مقالات وبسایت در این سرنوشت بازدید کننده را در وبسایت نگه دارید!

شما میتوانید این پیشه را اتمام دهید و من سودمند بودن آن را انکار نمیکنم!

ولی به تعقیب ریشه-بن-بیخ ماجرا  باشید به شما میگویم که در این صفحه، پیش از کل چیز توصیه اشتراک در وبسایت را پیمان دهید.

همان صحبت ابتدایی این مقاله را یکبار دیگر بازبینی کنید، مواردی که میتواند به عنوان یک رهنمود گزیده تر به حساب بیاید، یک پیشنهاد جذاب و واقعی که کاربر واقعا بتواند متعلق به بهره‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم برای ایجاد صفحه 404 از برگه ساز ها، افزونه های تعریف گر یا صفحات فرود بهره‌گیری کنید تا نیرو کاملی را در برگزیدن داشته باشید.

یا اینکه از یک گسترش دهنده وردپرس بخواهید که برای شما این امکان را فراهم کند که صفحه 44 را پسندیده کرده و هر وقت که خواسته باشید بتوانید محتوا را تغییر دهید.


5# – استفاده از تکنیک شگفت انگیز ای به نام “محتوای مخصوص”

ایده ی محتوای مخصوص به این چهره است که مدیر در بین محتوای خود میتواند به کسانی که مقاله را میخوانند یک پیشنهاد جذاب داشته باشد، در بین درونمایه یگانه از تکنیک ها را که حاضر دانلود است رهنمود کند و کاربر با کلیک روی آن یک پاپ آپ ساده و کوچک نگریستن میکند که با ثبت ایمیل خویش میتواند لینک دریافت فایل را در ایمیل خویش اخذ کند، به این ترتیب شما ایمیل وی را در کمر بستن دارید.

این شیوه بهتر از طریق هایی که شما تاکنون امتحان کرده اید کارمیکند. اگر تا بحال چنین روشی را به شغل نگرفته اید حتما لذت اتمام دادن آن را از دست ندهید.

یک تدبیر ساده از همان شیوه دو مرحله ای که کاربر با موافقت اول خود، اجرت یا رهنمود را نگریستن میکند، سپس با درج ایمیل خویش به رهنمود راستین ما دست پیدا میکند، ما هم ایمیل وی را در گزین کردن گرفته ایم.

این یک معامله ی خوب است، که هر دو طرف را راضی و خشنود نگه داشته است.

5 ایده و روش جذاب برای تشکر از مشتری


1# کاربر خود را خشنود کنید و متن تشکر از مشتری برایشان بنویسید
شگافتانه ای  برای کاربر خویش درست کنید، طوری پنجره را باز کند و از خوشحالی فریاد بکشد. داستان های خدمت به مشتری عجب انگیزی که جان تازه ای در مشتری مداری دمیده اند – اکنون زمان آن واصله که کاری کنید شرکت شما داستان روز باشد.
برای مشتری خویش تجربه ای اعجاب انگیز رقم بزنید طوری که وی دلشاد شود و تصمیم بگیرد سرگذشت آن را برای رفقا خود ذکر کند یا در وبلاگ سایت خود قرار دهد. اگر به اندازه کافی خلاقیت به خرج دهید، خانواده مشتری، رفقا و آشنایان و حتی شبکه های اجتماعی کاربر، می تواند روزها و هفته ها در تسخیر داستان خدمت به مشتری سوداگری شما باشد.

2# برای نظر و پیشنهادات کاربران خود ارزش قائل شوید.
به مشتریان خود بگویید نظرها و پیشنهادات که برای شما ارسال کرده اند را چگونه در خدمات و محصولات خود پیمان داده اید یا از آن استفاده کرده اید. هیچ راهی ارتباطی به این اندازه خوب نیست که به مشتری نشان دهید چیزی که گفته را گوش کرده و کاربردی کرده اید.
بگذارید مکالمه ای که طی این وابستگی ها دارید افزایش پیدا کند و نظرات و پیشنهادات اکثریت هم اخذ کنید. شرایطی فراهم کنید که مشتریان احساس کنند با پیوستگی با شما می توانند هر زمانی که علاقه داشته باشند نظرات و پیشنهادات که می خواهند را ارسال کنند – در هر مقوله ای که باشد، سرانجام شما توانسته اید توجهشان را جلب کنید و در پایان اینکه آنها با شما خویش را مرتبط می دانند.

3# به مشتریان خویش تخفیف بدهید.
یک توصیه  یا متن سپاسگزاری برای مشتری ارسال کنید و بگویید از خرج ی ماهیانه ی شهریور آنها ۵۰ دلار ناچیز کرده اید تا به آنها نشان دهید همنشین دارید از محصولات  شما استفاده کنند و این کار را به پاس وفاداری آنان سپریدن دهید، حتی می توانید نشاندن خنده روی لب مشتری را هم بهانه کنید لغایت آنها را بیشتر خوشحال کنید. اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید، می توانید به مشتریانی که مشتری نهفته شما هستند به خاطر خریدهای مکرری که تنها از شما داشته اند تخفیف آنی بدهید.


4# تاریخ های مناسبتی مشتریان یادتان نرود!
کاری کنید مشتریان شما دانستن کنند بخشی از یک خانواده کبیر هستند. فراخور های مهم را در حیات آنان شناسایی کنید و به خاطر آن فراخور برای آنها هدایای کوچکی مانند توصیه ویژه، تخفیف یا گل و هدایا ارسال کنید. این فراخور ها می توانند تاریخ تولد باشند، یا یک اتفاق جدید برای خانواده محسوب شوند.
کاری که هدایای شما انجام می دهند ارتباطی ارزشمند از طرف کسب و کار شما برای مشتریان محسوب می شوند و چیزی نخواهند بود که ساده و به همین زودی ها فراموش شوند.

5# مشتری ها دائم باید تبسم برلب داشته باشند
اگر کسب و کار شما به اندازه کافی ذهنیت و رویکرد خلاقانه ای پیگیری می کند، از آنها برای دستیابی به یک هدیه ویژه و شخصیِ باحال و سرگرم کننده بهره‌گیری کنید.
یکی از این ایده ها: طراحی کردن چهره مشتریان در حالتی بامزه و جالب است که می تواند یک تصویر گروهی از آنان باشد و در قالب یک نقاشی چاپ شود، آن را با سرشناس خلاقانه نام گذاری کنید و تصویر نهایی را برای آنها در قالب یک ایمیل تشکر و سپاسداری ایمیل کنید. عکس ها می توانند در مضمون و چارچوب پوستر فیلم های مافیایی ها (Goodfellas) و یا جنگ ستارگان (StarWars) باشند. یا اینکه از مضامین کارتن های محبوب بیگانه  مشابه تام و جری یا گارفیلد کاربرد کرد.

4 ابزار آنلاین برای انتخاب نام سایت و ثبت دامنه

برای انتخاب دامنه  مناسب میتوانیم از وبسایت ها و ابزارهای آنلاین که در زیر آمده است استفاده کنیم.
وب سایت #1 : Panabee
در این وبسایت فرآوری نام دامنه علاوه بر اتفاقاتی چون پهنه سازی رخداد های دیگری نیز هستی دارند کاربران از این وبسایت برای جستجوی اسم افراد، حوزه های آزاد و موارد دیگر بهره‌گیری میکنند. جستجو در این وبسایت برای اسم دومین مورد نظر شما میتواند روند احسان داشته باشد. واژه های خویش را وارد کنید، سپس ترکیبات مختلف را نگریستن کنید… اما میدانید…
این وبسایت در تولید نام حوزه خبره و پسندیده است. احتمالاً هوش آن در تولید کلمات مختلف برای چند کلمه ی پیشنهادی شما بسیار بالا نباشد اما جنجال از نیم دومین های گوناگون این پیشه را برای شما راحت میکند
در واقع میتوان در اغلب از 12 پسوند اسم دامنه خود را جستجو کرد. حتی میتوان حوزه های اشغال شده یا سفارشی شده را سفارش عدل الی سریعا برای شما ثبت شود. پهنه های پیشنهادی در این وبسایت با اضافه یا برخی مواقع حذف بعضی حروف از کلمه های اصلی شما چهره میگیرد و ترکیبات کثرت پیشنهاد میشود.
اما نکات هیجان انگیز دیگری نیز هست که همنشین داریم بدانید…
اگر میخواهید در شبکه های اجتماعی اسم کابری ویژه یا بهتر بگم اخص ای برای خویش داشته باشید… یا برای برنامه هایی که میخواهید بسازید و روانه فروشگاه محصولات اندروید و آی او اس کنید یا به عبارت دیگر برنامه هایی با نام خاص در استور گوگل پلی و اپ استور اپل داشته باشید… میتوانید از Panabee استفاده کنید. همانطور که در ابتدا هم پهنا کردیم کار با این گستره و ابزار آن زیاد ساده است. و میتوان در گویه های مختلفی از امکانات کاربری آن استفاده مفیدی داشت.

وب سایت #2 : Dot-o-Mator
دومین سازی در این وبسایت متفاوت است. ترکیب واژه ها و جدول اطلاعات کلمات، دو ستون برای واژه ها نخست و دوم مورد نظر شما دست یابی به یک دومین خوب را در این سایت رقم خواهد زد. روشی که در این وبسایت در عقیده گرفته شده است در دو سطح عمل میکند مبتدی و چیره دست اگر کاربر نوآموز باشید میتواند از بین موضوعاتی که برای وبسایت ها در عقیده گرفته شده محور کار و جنبش وبسایت خویش را تعیین کنید سپس در مرحله بعدی فاکتورهای مختلفی را پیش روی خواهید داشت که بین آنها نیز حق گزینش دارید در پایان روی دکمه ترکیب یا کمباین Combine کلیک کرده الی مواردی را به دست آورید.
اما برای حرفه ای ها اینست که شما واژه ها خود را در ستون اول وارد میکنید در ستون بعدی هم کلمات سایر خویش را وارد میکنید سپس دامنه هایی که آزاد هستند و گستره هایی که اشغال شده اند برای شما پرتو دیتا میشود در ضمن بخشی در این دست موزه آنلاین دست یابی به اسم گستره در برگزیدن کاربران پیمان گرفته است که شرایط این را فراهم میکند که برای یک پهنه ویژه هم جستجو کرد.


وب سایت #3 : Wordoid
همین که سری به این وبسایت بزنید میتوانید سادگی و کارآمدی آن را ببینید البته یکی از ابزارهای دامین ساز ما این مورد است که ویژگی های دیگری هم دارد مثلا میتوانید تعداد حروف دامنه، تغییر واژه شما، استفاده از کلمه در نخست و میانی نام دومین، زبان و موارد دیگری را تنظیم کرده سپس اقدام به جستجو کنید و نتیجه بگیرید.
این وبسایت تمامی کارهای لازم را در همان صفحه از شما خواسته سپس نتایج احسان را نیز نمایش میدهد.
دامنه ها را میتوانید به سادگی متمایز کرده و اسم حوزه پسندیده خویش را پیدا کنید. دامنه هایی که در این وبسایت مشخص شده است در دو پسوند .com و .net نمایش داده میشود.


وب سایت #4 : Cool Name Ideas

و اما مورد متفاوت و جالب انگیز 
ایده های باحال اسم گذاری، این دقیقا معنی اسم این سرویس آنلاین برای دست یابی به دومین نیم یا نام پهنه است. فرقی نمیکند تعقیب چه اسمی هستید ولی این بار این شما نیستید که نام خویش را انتخاب میکنید، بلکه شما مقوله فعالیت خویش را برگزیدن میکنید، وقتی مقوله فعالیت کسب و کار شما در گزین کردن این آلت قرار گرفت، آنگاه با تجربه ای که دارد و هوشی که برایش ساخته اند اسمی می سازد که احتمالاً شما آن را مناسب ببینید.
وقتی به این وبسایت وارد شدم، کل گزینه های لازم را قبل روی خودم دیدم کلماتی برای توصیف کسب و کار خویش نوشتم گونه سوداگری خودم را به عنوان بیزینس کوچکی گزینش کردم مقوله فعالیت کسب و کار را مدیریت و تعلیم گذاشتم و از بین انتخاب ها، صفت های ساده، پسندیده و کوتاه رو گزینش کردم
سپس روی دکمه تولید پهنه کلیک کرده و نتایج خودم رو نگریستن کردم.

1# چیزهای کوچک دائم مهم هستند.

مشتری مداری ,شهرتی که کمپانی Nord Strom در حمایت از مشتریان خویش دارد مثال ای موردی از این راستی است،از دفترچه استخدامی این کمپانی گرفته تا سرگذشت هایی که آنها از زبان مشتریان خویش منتشر کرده اند، کل حاکی از این موضوع هستند که این شرکت به این افتخار می کند که مشتریان خود را همنشین دارد. یک حکایت در پرتو دادن التزامِ اخص بودنِ آنها برای کسب و کار شما، کاری عالی و یک گوشزد خواهد برای اینکه شما به کوچکترین چیزی که در مورد مشتری هستی دارد نیز اهمیت می دهید.

داستان در باره زنی است که یکی از حلقه های جواهراتی خریده شده برای عروسی خود را در فروشگاه گم می کند. وی روی زمین با زانو و سینه خیز پیگیری یاقوت ها و دانه های جواهر می گشت. وقتی کارمند فروشگاه Nord Strom دیدن که وی مضطرب احوال و نگران بدون اینکه به لباسش اهمیت دهد روی زمین دنبال جواهراتش می گردد، دست به شغل شد و همراه وی به پیگیری جواهرات جستجو کرد. جستجوی این دو پیوستگی داشت لغایت زمانی که چیزی پیدا نکردند، این بود که کارمند به دو تن از همکاران خود گفت که با جاروبرقی تمام اطاق را جستجو کنند، در پایان آنها حلقه و جواهرات را آغشته با کمی خوراکی پیدا کردند.

در مغازه ها، متل ها و مهمان پذیرها، همش چیزهایی هستند که گم شوند. راحت ترین گذرگاه برای پاسخگویی به این مشتریان، این است: “هر وقت آن را پیدا کردیم با شما تماس میگیریم”. ولی در نورد استورم چنین چیزی وجود ندارد – به خاطر اینکه آنها چیزهای کوچکی را مهم می شمارند که می توانند الی مدت ها با مشتری باشد.

2# از فرصت های به دست آمده استفاده کنید.

شاید در پیش درآمد همانند نصیحت کردن بنظر برسد، اما وقتی پای مقابله به مشابه و عمل متقابل با مشتری به وسط کشیده می شود، و شهرت و آوازه پشتیبانی یک کمپانی از مشتریان به چالش کشیده می شود، نکته اصلی این شغل غافلگیری است. در این سرگذشت یک نقاشی  پرتو می دهد که چگونه فاکتور ساده ای مانند غافلگیری می تواند از عهده یک کمپانی بزرگ بر آید – سامسونگ. در صفحه ی  فیسبوک سامسونگ دفتر کانادا، خیلی وقت پیش کاربری که محصولات زیادی از شرکت سامسونگ را در منزل اش داشت گفته بود که آرزو دارد نقاشی ساده ای که کشیده را روی یک کالای سفارشی از سامسونگ داشته باشد. کارمندان سامسونگ این برهه از سررسید را فرصت مناسبی دیدند و به درخواست این کاربر پذیرش دادند:

آنها برای وی همانطور که خواسته بود با نقاشی ساده ای که داشت یک کالای سفارشی ارسال کرده بودند. دستیابی به چنین موقعیت هایی احتمالاً سخت بنظر برسد ولی فقط دربایستن است که نگاهی احد به آن داشته باشید لغایت فرصت های درست را شناسایی کنید.

3# پیگیر مشتری ها باشید

دنبال کردن مشتریان جدید می تواند کمک ابهت به تداوم فرایند نگه داری مشتری شما کند. ولی راه های گوناگون زیادی هستند که بهتر از ایمیل های خودکار عمل می کنند. در داستانی که در پیوسته آمده کاری که پارک “بارک” سپریدن داده را دوراندیشیدن می کنیم، پارکی که مردم برای تفریح سگ ها و شاید دیگر حیوانات خانگی خویش می توانند روزانه جانور خود را برای هواخوری و پرورش به آنجا ببرند. گرد از کارمندان این پارک، برای احد از مشتریان در باره سگشان نوشته و گفته که سگ مشتری هفته گذشته را چگونه گذرانده است. البته نوشته ای که ارسال شده بود از نگاه خود سگ نوشته شده بود.

این خلاقیت خرج شده، نمونه ای از اهمیت کسب و کار به مشتریان است و یک مثال عالی محسوب می شود. کل می دانیم که ملت اغلب از سگی که دارند به بچه هایشان اهمیت می دهند، پس کسب و کاری که چند دانش آموز دارد یا یک کودکستان، کل می توانند چنین گزارش هایی را جاسازی و برای والدین بچه ها ارسال کنند. آنها از تیمی که به بچه هایشان اهمیت می دهد سپاسگذار خواهند شد.

4# یک متن قدردانی خطی ارسال کنید

چه چیزی باعث شده که یک تقدیرنامه یا نوشته ی سپاسگزاری دست نویس این همه مهم باشد و در حافظه مشتری به یادگار بماند؟ نگارش یک تقدیرنامه خاص سررسید زیادی نمی برد، اما تاثیری که در دنیای دیجیتال امروز دارد زیاد بالاست. مثال یگانه از رفقا در گرس شاپر را ببینید، یک مشتری در مورد سایت آنها در تارنگار خود نوشتار ای نوشته بود و آنها تصمیم اخذ برای وی یک نامه سپاسگزاری ارسال کنند، مشتری آنها به قدری تحت تاثیر پیمان گرفت که این حکایت را هم در تارنگار خود به اشتراک گذاشت.

۱# مدیر سایت هستید و حساب گوگل آنالیتیکس ندارید؟! حتما این نوشتار را بخوانید

شما هم یک وب سایت دارید؟ آیا به شخصه مالک یک تارنما هستید یا مدیریت آن را بر دوش دارید؟ اگر استجابت شما مثبت است، فرقی نمیکند که تارنما سوداگری یا اینکه شخصی باشند، قطعا شما به گوگل آنالیتیکس احتیاج دارید چون به شما کمک میکند سایت خویش را از گوشه های مختلف آنالیز کنید. در اینجا چند سوال را قبل روی شما گذاشته الی دقیقا بدانید که این سرویس چه مزیت هایی برای شما دارد؛

چند تن کاربر وب سایت شما را بازدید میکنند؟

کاربران شما در کدام منطقه جغرافیایی حیات میکنند؟

چه وب سایت هایی کاربران خویش را به تارنما شما فرستاده اند؟

کدام طریق های بازاریابی و دست یابی به کاربر، برای شما موثر واقع شده اند؟

کدام فیش ها و بخش های وب سایت شما از کل محبوب تر است؟

چند درصد از کاربرانی که از وب سایت بازدید کرده اند تبدیل به مشتری شما شده اند؟

مشتریان شما از کجا آمده اند و در تارنما شما به کجا می روند؟

چگونه میتوانید سرعت تارنما خویش را افزایش دهید؟

کدام نوع از محتواهای تارنما شما بیشتر مورد پسند کاربران واقع می شود؟

کاربران چقدر از موعد خویش را در تارنما شما سپری میکنند؟

کاربران پس از اینکه به وب سایت شما آمدند چه کاری اتمام خواهند داد؟ 

و البته موارد بسیار زیاد دیگری که هستی دارند و مطمئنا نیازی ندارد با خواستن لیست بالا، آنها را نیز ذکر کنیم. سوال های  زیاد دیگری وجود دارد که فقط با این سرویس میتوانید استجابت آنها را پیدا کنید، به عقیده شما این سرویس کارآمد نیست، به طوری که تمام خبره های بازاریابی اینترنتی متعلق به برای راندمان سوداگری خود استفاده میکنند. 

پس بهتر است از همین اکنون به اندیشه ساخت یک حساب گوگل آنالیتیکس باشید و از آلت بسیار کاربردی شرکت گوگل نهایت بهره‌گیری رو ببرید.