قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بالا بردن بازدید سایت در گوگل و افزایش بازدید جستجو و ورودی گوگل

برچسب: بالا بردن بازدید سایت در گوگل و افزایش بازدید جستجو و ورودی گوگل

بالا بردن بازدید سایت در گوگل


آموزش مجانی سئو سایت برای شفا رتبه بندی سایت و بالا بردن بازدید سایت در گوگل

افزایش بازدید جستجوی گوگل

بهینه سازی و سئو سایت برای افزایش بازدید گوگل و دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل . کوشش برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل. امروز برند ها و استارت آپ های بسیاری از طریق ورودی گوگل شدامد سایت خود و در پایان تعداد مشتریان خود را افزایش میدهند.


 


هدف گیری موقعیت صفر: چگونه در اسنیپت های گزیده تر رنک شویم؟

هنگامی که بحث سئو به میان می آید، فرصت ها و تکنیک های متعددی وجود دارند که می توانند شما را در کسب رنک بهتر و رتبه بندی سایت در نتایج جستجو مدد کنند. ولی واقعاً زمان لازم است الی بفهمیم که چگونگه باید این شغل را درست سپریدن دهیم، با ویرلن همراه باشید:


یکی از این فرصت های جدید، اسنیپت های اخص (Featured Snippets) است.


اگر تابحال چیزی را در گوگل جستجو کرده باشید، احتمالا با یک اسنیپت در سرنوشت بالای صفحه مواجه شده اید. این اسنیپت حقیر به راستی تعداد زیادی کلیک و ترافیک را فرآوری می کند. در واقع، Ahrefs یک مطالعه ای انجام داد و متوجه شد که 8.6 درصد از کلیک ها به سمت اسنیپت های اخص هدایت می شوند:


افزایش بازدید گوگل با اسنیپت ویژه


این نخستین نتیجه ی جستجو، بخشی از یک وبسایت را در موقعیتی که “موقعیت صفر” نامیده میشود نمایش می دهد، در حالی که سایر وبسایت ها برای رتبه بندی در بالاترین صفحات نتایج ارگانیک چشم وهمچشمی می کنند.


“موقعیت صفر” اثر می دهد که محتوای شما، نخستین مطلب و بالاتر از دیگران نما می شود و اسنیپت هایی که در آن موقعیت ظاهر می شوند، قبل نمایشی از نتایج مربوط به یک جستجوی ویژه را نشانه می دهد. به عنوان مثال، در ذیل نتیجه ی یک جستجوی تند برای “نحوه شستشوی ماشین” که در یک اسنیپت پرتو داده شده است، آورده شده:


افزایش بازدید جستجوی گوگل


خب چگونه صفحه محتوای تان را به عنوان یک اسنیپت اخص در گوگل نمایش دهید؟


برای افزایش بازدید جستجوی گوگل نخست باید بدانید که سئو یک برنامه ماشین محور است.


بنابراین، شما باید اقداماتی را آغاز کنید لغایت فرصت موجود را به نفع خویش تغییر دهید. برای یک سوداگری تجارت الکترونیک و یا هر سوداگری در این زمینه، شما باید ترافیک و لید کافی به تارنما خود هدایت کنید.


اینها به ترتیب، خود به مشتری تبدیل می شوند.


یک اسنیپت ویژه، کمک می کند لغایت شدامد اکثریت ایجاد کرده و باعث شفا میزان دیده شدن وب سایت و افزایش بازدید گوگل سایت  می شود.


بنابراین با این گفته ها، بیایید تعدادی از راهبرد هایی را که می توانید برای تولید ترافیک اغلب و بالا بردن بازدید سایت در گوگل از راه موقعیت صفر بکار گیرید، را بررسی کنیم:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.