قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو سایت

وقتی که تصمیم به سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی میکنید به بیش از 50 افزونه گوناگون برمیخورید که هر کدام با توجه به فعالیتی که دارند بدست متخصص های مختلفی شناسایی میشوند ولی در این مقاله در عقیده داریم بصورت تخصصی بررسی بکنیم که بهترین افزونه سئو وردپرس کدام است و به چه صورت میتوان سایت وردپرسی را سئو کرد.


در درازا روز ما تماس های زیاد زیادی جهت شفا رتبه و جایگاه وبسایت داریم که با جرات میتوان گفت بیش از 80 درصد این وبسایت ها با وردپرس راه اندازی شده اند و در هر کدام نیز طراح سایت یا سئوکار سایت از افزونه های متنوعی برای بهینه سازی استفاده کرده اند.


اگر شما هم لیست یکسری از رقبای خود را رسیدگی کرده باشید کامل متوجه خواهید شد که از افزونه های متنوعی برای سئوی سایت خود کاربرد میکنند که معمولا میتوان دو افزونه All in One Seo Pack و افزونه Yoast را تماشا کرد.


 هر چند که ممکن است هر کسی با پروا به تجربه ای که دارد از افزونه های دیگری مشابه Premium Seo pack یا افزونه Seo Booster و Seo Jet و... بهره‌گیری کرده باشند.


با توجه به تمرکز گزیده تر کاربران بر روی دو افزونه Yoast و افزونه All in One Seo Pack ما نیز در این مقاله این 2 افزونه را مقایسه میکنیم.


بهترین افزونه سئو وردپرس کدام است؟ Yoast یا All in One Seo Pack ؟

هر دوی این افزونه ها در دو نسخه مجانی و پریمیوم ارائه میشوند، هدف از نسخه پریمیوم نسخه پولی با امکانات اغلب میباشد و قاعدتا شما چون در نسخه پریمیوم خرج بیشتری میکنید، امکانات و قابلیت های بیشتری در دسترس شما قرار خواهد گرفت.


معمولا افزونه هایی که کار سئوی سایت را انجام میدهند در نسخه های گوناگون با امکانات گوناگون و پشتیبانی و زمانی که شخص برنامه نویس برای شما پیمان میدهد داری 2 توزیع میباشند/ گرد پخش رایگان و نسخه مجانی و دیگری نسخه پولی این افزونه ها که باید از سایت اصلی طراح جاسازی شوند.


دوستان در نظرداشته باشید که این افزونه های سئوکار شما نیستند یا شغل شگفت ناآشنایی را اتمام نمیدهند/ این ازونه ها بر پای بست، قوانین و فاکتور هایی که براشون تعریف شده در سایت شما امثال یک معاون سئو عمل میکنند و مثلا در اثناء فرآوری محتوا، مواردی ک احتیاج به رسیدگی و شفا دارند را به شما میگویند اماهیچ کدام از این افزونه ها امثال گوگل نیرو موشکافی متن را ندارند. بخاطر همین انتظارات خیلی زیادی از این افزونه ها نداشته باشید یا چشمداشت نداشته باشید که فقط با نصب کردن یک افزونه سایر همه شغل های سئوی سایت شما اتمام شود. این افزونه ها فقط پیشه هایی را انجام میدهند که در زیر شناسایی شده است.


در زیر ما هر دو نسخه مجانی و پریمیوم این افزونه ها را با همدیگر مقایسه کرده ایم.


نسخه رایگان

نحوه نصب نسخه مجانی بهترین افزونه سئو:


هر دوی این افزونه ها بصورت مجانی در اندوختگاه وردپرس قرار دارند و شما نیز میتوانید برای گذاشتن این افزونه ها از منوی سمت راست پیشخوان وردپرس "افزونه ها -> افزودن" را برگزیدن بکنید و در کادر جستجو نام هر کدام از افزونه ها را وارد بکنید و دکمه نصب و فعالسازی را بزنید.


نسخه پریمیوم یا همان نسخه پولی

این نسخه ها بصورت پولی و از طرف سایت طراح خویش افزونه ارائه میشود اما در ایران کاملا جریان متفاوت میباشد، در ایران سایت های خیلی زیادی هستند که این نسخه از افزونه ها را بصورت نال شده بدون کد لایسنس و دریافت سر راست بروزرسانی افزونه ارائه میکنند.


به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از نسخه پریمیوم این افزونه ها استفاده بکنید چون امکانات وقابلیت های اکثریت را در دسترس شما قرار میدهند. اما حتما این نسخه را از یک شرکت معتبر و با سابقه تهیه کنید.


مقایسه افزونه Yoast و افزونه سئو وردپرس All in one seo pack

بصورت کلی اگر بخواهیم روشنگری دهیم امکانات هر دوتای این افزونه برابر هستند و گزینش کردن هر کدام از اینها به عنوان بهترین افزونه پیشه صحیحی نیست بلکه ما باید بر اساس نیاز و شرایط سایت خودمان این برگزیدن را سپریدن دهیم .


لیست امکانات کلیدی و قابلیت های افزونه Yoast نسخه پریمیوم:

·  ساخت اتوماتیک نقشه سایت برای مطالب و فیش ها و رسانه ها و...بصورت xml


·  قابلیت پیوست به کنسول گوگل (برای سایت هایی که سرورشن در بیرون از ایران باشد)


·  افزودن اتوماتیک متا تگ های Open Graph


·  قابلیت تعیین دسترسی ها از طریق ویرایشگر فایل های htaccess و فایل robots.txt


·  ساخت اتوماتیک ریدایرکت ها برای مطالبی که آدرس آنها تغییر میکند یا حذف میشوند.


·  در نسخه پریمیوم این افزونه میتوانید لغایت 5 کلمه کلیدی در هنگام اضافه کردن مقاله جدید اضافه بکنید که در نسخه مجانی شما فقط 1 واژه کلیدی را میتوانید وارد بکنید.


قابلیت های دیگری همانند امکان ویرایش متای توضیحات هر کدام از مطالب سایت یا نصب جادویی Wizard از ویژگی های سایر این افزونه میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.