قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

پرکاری جوانان ایرانی در رویداد هکتون

هکتون (Hackathon) نام یک اجلاس معتبر از نخبگان اقصی نقاط دنیا است که در قالب تیم های مختلف در این رقابت مهم فناوری اطلاعات شرکت می کنند و بنا به گزارش سازمان اطلاع رسانی و مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جوانان ایرانی در این رویداد حاشیه که در کنار دهمین نشست جهانی جامعه اطلاعاتی؛ یعنی WSIS برگزار شده است، حسابی فعال بوده و به چشم جهانیان نیز آمده اند.

به گزارش سرویس اخبار IT ایران تک نیوز فعالیت جوانان نخبه و مستعد کشورمان در رویدادی معروف به هکتون که اغلب بصورت یک نمایشگاه حاشیه ای در کنار اجلاس جهانی جامعه اطلاعات دنیا برگزار می شود و موضوع فعالیتی آن در خصوص ارائه بهترین راه حل های فناورانه و مبتکرانه جهت حل انواع و اقسام مشکلات امروز روزه دنیا می باشد، کاملا در دید جهانیان قرار گرفته است.

در این دوره از رویداد هکتون یکی از نمایندگان ایران به نام علی منصور که بنیان گذار اپلیکیشن ووپ نیز می باشد، توانسته طرح خلاقانه ای را به عنوان پیشنهاد یک تیمی از ایران به این رویداد معرفی نماید و همچنین تیم Peered نیز که دارای یک عضو ایرانی است، توانسته عنوان برتر را در این اجلاس بین المللی از سوی حاضران این رویداد بدست آورد. ناگفته نماند که این طرح برتر شناخته شده در خصوص زمینه آموزشی می باشد و آنطور که خبرها مشخص شده از استقبال بسیار مطلوبی نیز برخوردار گشته و خیلی زود سرمایه گذاران خاص خود را نیز پیدا نموده است. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که یکی از دانشگاه های معتبر سوئیسی از اعضای تیم برتر این دوره، دعوت برای حضور در کلاس های فلوشیب تخصصی خود کرده است!

از قلم باز نمایند که رویداد هکتون همه ساله با همکاری بخش های علمی، فرهنگی و آموزشی سازمان جهانی یونسکو به مدت 2 روز برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.