قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

درمانگری با رنگ‌ها


قرمز

بخشی از اثیر است. محرک اعصاب و خون است و باعث آزاد شدن آدرنالین و پرکار شدن گردش خون و شادی بخشیدن به تن می‌شود. این رنگ کمک می‌کند بر خستگی، بی‌حالی، افسردگی مزمن و زکام غلبه کنید. اگر اطرافتان با رنگ قرمز احاطه شده باشد، زخم‌هایتان سریع‌تر التیام می‌یابد.

این رنگ به شما کمک می‌کند الی از شر سردرد رها شوید (به این هدف یک حوله قرمز رنگ روی چشمانتان قرار دهید). رنگ قرمز به مقدار زیاد، مایه افزایش فشارخون می‌شود. به هر حال همش میانه روی را در همه‌چیز رعایت کنید. مواد غذایی قرمز رنگ مثل: چغندر، آلبالو، توت قرمز، آلو سیاه، آلو قرمز، تربچه، فلفل قرمز و ... بخورید.


نارنجی

باعث تقویت شش‌ها، لوزالمعده و طحال می‌شود. حس سلامتی در شما ایجاد می‌کند. نارنجی جنباننده و گرم است. برای سر حال آوردن شخص یا برای بهبود گرفتگی عضلات به کار می‌رود. وانگهی برای بهبود آسم و برونشیت یا تمیز کردن روده کبیر و وانگهی برای تقویت اشتها مفید است.

مواد غذایی نارنجی رنگ بخورید؛ مثل: میوه‌ها و سبزیجات نارنجی مانند: زردآلو، انبه، هلو، طالبی نارنجی و هویج، پرتقال، نارنگی، فلفل نارنجی و ...

نارنجی جنباننده و گرم است. برای راز حال آوردن شخص یا برای بهبود گرفتگی عضلات به کار می‌رود. در ضمن برای شفا آسم و برونشیت یا تمیز کردن روده بزرگ و همچنین برای تقویت اشتها مفید است


زرد

رنگی مثبت برای ساختمان عصبی بدن است که سبب تحریک هوش شده و برای کلاس‌های درس یا هر جایی که محل گفتگوهای سازنده است، مناسب می‌باشد. با نگاه کردن به رنگ‌های زرد و نارنجی، روحیه بهتری پیدا می‌کنید. این رنگ‌ها امثال اشعه‌های زرین رنگ خورشیدند که برای بدن ضروری هستند.

زرد به حذف مواد زائد کبد و به پاک کردن روده‌ها کمک می‌کند و برای پوست هم سودمند است. وانگهی برای زدودن خستگی‌های عصبی، افسردگی، سوءهاضمه، مشکلات پوستی، بیماری‌های کبد و یبوست پسندیده می‌باشد. مواد غذایی زرد رنگ بخورید؛ مثل: لیمو، موز، گریپ فروت، آناناس، ذرت شیرین، فلفل زرد و ...


سبز

رنگ طبیعت و آرام‌بخش است و به طور غریزی مایه احساس آرامش و هماهنگی می‌شود. سبز در فصل بهار، حس تازگی شروع یک حیات تازه، سرزندگی و صراحت را القا می‌کند، اثرات آرام‌بخشی بر فشارخون و قلب دارد و تسکین‌بخش سردرد و آنفلوانزا است. این رنگ بیش از آنچه فکر کنید، شما را آرام می‌کند. 

مواد غذایی سبز رنگ بخورید؛ مثل: کلم‌ها، سبزی‌ها، اسفناج، کلم بروکلی، خیار و ...

بیشتر بخوانید

رنگ درمانی کنید

رنگ درمانی چیست؟

اثرات رنگ ها بر حیات ما


آبی

مخالف قرمز در چرخه رنگ، منقبض‌کننده و آرام‌بخش است. سرعت جنبش را مختصر می‌کند، بعد می‌تواند به جنگ بیماری‌های واگیردار که با تب همراه هستند، برود. آبی ضدعفونی‌کننده، خنک‌کننده و بندآورنده خون است. از نظر روانشناسی، تسکین فکری به به اتفاق می‌آورد؛ به‌خصوص پس از استرس زیاد، استفاده بیش از کران این رنگ در محیط، سبب افسردگی می‌شود که در این صورت باید با کمی رنگ قرمز متوازن شود.

آبی برای دشواری ها گلو، التهابات، گرفتگی، عضلات، جای نیش حشرات و خارش، سردرد و درمان بی‌خوابی مفید است. مواد غذایی آبی رنگ بخورید؛ مثل: بلوبری، گیاه قره‌قاط، آلوی آبی، بِلَک بری، انگور و ...

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.