قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

3 دمنوش گیاهی خواب آور

دمنوش خواب آور,انواع دمنوش خواب آور, بهترین دمنوش خواب آور پیش از مصرف دمنوش بهتر است با یک پزشک رایزنی کنید

 


دمنوش های تسکین دسته و خواب آور

اگر در عطاری‌های چندی گشت و گذار کنیم، گیاهان متعددی برای دمنوش نگریستن خواهیم کرد. گیاهانی که شدنی است خود فروشنده، از ویژگی آرام‌بخشی آن‌ها بسیار تعریف کند. ولی آیا واقعاً این دمنوش‌ها می‌توانند خواب‌آور باشند و می طاقت آن ها را به عنوان دمنوش گیاهی خواب آور اسم برد؟ البته که بعضی از آن‌ها برای برخی انسان‌ها مفید هستند.



در کل گیاهان از توان بسیاری برخوردارند اما تأثیرگذاری آن‌ها به عوامل متعددی، همچون میزان استفاده از آن‌ها و همچنین میزان تحمل شخصی که آن‌ها را مصرف می‌کند، ارتباط دارد. ولی به طور کلی، دمنوش گیاهی خواب آور تأثیر بسیار زیادی می‌توانند داشته باشد. بعد از مصرف آن‌ها برای داشتن خوابی راحت، فقط یک کتاب و پتو لازم است. در پیوستگی ۷ دمنوش گیاهی خواب آور که واقعا ارزش آزمون را دارند را به شما شناسایی خواهیم کرد.


 


1- اسطوخودوس:

در رایحه درمانی، روغن اسطوخودوس سرشناس نیک در کاهش استرس و افزایش تسکین دارد. یک مطالعه در سنه ۲۰۰۵ پرتو از آن داشت که اسطوخودوس به عنوان دمنوش گیاهی خواب آور قادر است موعد به خواب رفتن را ناچیز کند. وانگهی به عنوان دمنوش نیز می‌تواند برای چرت زدن مفید باشد. این گیاه معطر، از اثرات ضد اضطراب، ضد افسردگی و ضد درد برخوردار است و می‌تواند در درمان میگرن نیز تاثیر مثبت داشته باشد.



2- سنبل الطیب:

اگر بابونه برای شما خفیف است، می‌توانید از سنبل الطیب استفاده کنید. برخی مطالعات جزئی اثر از آن دارند که سنبل الطیب به عنوان دمنوش گیاهی خواب آور موجب کاهش موعد به خواب رفتن شده و خوابی عمیق را به به اتفاق خواهد داشت. اما سنبل الطیب از برخی عوارض، مثل اسهال، تهوع و سردرد، برخوردار است. در چهره بروز هر یک از این عوارض، می‌بایست مصرف آن متوقف شود.


 


3- بابونه:

اغلب ملت با بابونه آشنا هستند. بابونه را به راحتی می‌توان در عطاری‌ها، داروخانه‌ها و حتی بعضی سوپرمارکت‌ها پیدا کرد. بابونه همواره به عنوان دمنوش گیاهی خواب آور شناخته شده است، ولی پژوهش‌های اخیر  به نتایج متعارضی دست پیدا کرده‌اند. ولیکن در کلیت امر، بابونه موجب کاهش تنش و اضطراب می‌شود و به این ترتیب گزینه‌ای عالی برای پسین یک روز طولانی است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.