قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

با مصرف این 5 نوع چای شگفت انگیز بدن خود را بیمه کنید!


1.چای اولانگ: این چای یگانه از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین نوع چای در چین و تایوان است که مصرف منظم آن فواید بسیاری را برای سلامتی به ارمغان می‌آورد. افزایش متابولیسم، تفریق دهنده کلسترول بد، شفا عملکرد دستگاه گوارش، سلامت موها، کنترل فشارخون، جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها و استخوان‌ها از فواید بی‌نظیر این چای گیاهی پرطرفدار محسوب می‌شود. 

 خواص چای اولانگ

چای اولانگ، احد از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین نوع چای در چین و تایوان است

 
2.چای بابونه: هیچ چیز مانند چای بابونه نمی‌تواند خوابی آرام و دلچسب را برایتان محقق سازد. این چای ضد استرس و اضطراب شناخته شده است و با توجه به یافته‌های دانشگاه پنسیلوانیا، این چای در تفریق دهنده استرس، بالابردن خلق و خو، تفریق افسردگی و بازداری از بی‌خوابی کمک شایانی می‌کند.  

 خواص چای بابونه

 چای بابونه، ضد استرس و پریشانی شناخته شده است


3.چای رویبوس: طی پژوهشی که در مرکز سرطان مموریال اسلون کترینگ چهره گرفته، این چای بی اندازه و ضد التهاب یگانه از منابع ضد سرطان نیز محسوب می‌شود. لازم به بیان است، این چای از عقیده تکنیکی واقعاً چای نیست بلکه از یک بوته قرمز رنگ حاصل شده که ویژگی آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارد. این چای می‌تواند استرس را کاهش دیتا و مانند یک ضدسرطان قوی عمل کند. برخلاف چای سفید، سبز و سیاه که همه از گیاه به دست می‌آیند، چای رویبوس از یک درختچه حاصل می‌شود. در واقع رویبوس از بوته‌های قرمزی در آفریقای جنوبی صحیح شده و بدون کافئین است، پس برای خانم‌هایی که باردارند و می‌خواهند مصرف کافیئن‌شان را کاهش دهند بهترین گزینه است.

  خواص چای رویبوس

چای رویبوس، یگانه از منابع ضد سرطان محسوب می‌شود


4.چای سفید: اگر شما از خطر ابتلا به دیابت هراس دارید با به کارگیری این چای و زیر آوردن کلسترول بد دیگر نگران ابتلا به بیماری‌های قندی نباشید. وانگهی چای سفید برای افزایش بردباری گلوکز بسیار مناسب است.   

 ویژگان چای سفید

 چای سفید برای افزایش تحمل گلوکز بسیار پسندیده است


5.چای ترش: طی تحقیقات دانشگاهی در سیاتل چای ترش برای بیمارانی که از خپگی خون بالا رنج می‌برند معجزه می‌کند و از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و کلیوی نیز بازداری کرده و مایه تفریق کلسترول بد، هضم و جذب بهتر و التهام دهنده عفونت‌ها می‌شود. این چای بی‌نظیر ضدسرطان، ضدعفونت، ضدباکتری، ضد درد، ضد افسردگی و حتی چربی سوزی بالا را در فهرست فوایدش اندوخته کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.