قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 42

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

خواص روغن کرمانشاهی در طب سنتی


تقویت سلامت قلب
بررسی‌ها حاکی از این است افرادی که در طول زندگی خویش از روغن کرمانشاهی کاربرد می‌کنند، نسبت به سایرین قلب سالم‌تری دارند. این سوژه نیز بی گمان ریشه در اسیدهای چرب سودمند این روغن از جمله امگا 3 دارد. دانشمندان اعتقاد دارند که این اسیدها قادر هستند به چهره مؤثری سطح کلسترول را ذیل بیاورند. همان طور که می دانید یکتا از مهم‌ترین عواملی که بر روی سلامت قلب و عروق تأثیر می‌گذارد، سطح کلسترول می‌باشد. هر چه سطح این مونث کمتر باشد، بخت ابتلا به مشکلاتی مانند حملات قلبی، سکته مغزی و تصلب شراین به شدت تفریق پیدا می‌کند.

کاهش التهاب
روغن کرمانشاهی

التهاب یکتا از عوامل خطرناک است که توانا است در بسیاری از موارد شما را تهدید کند. تقریباً بیش از نیمی از بیماری‌های مزمن ریشه در التهاب دارند و از همین رو تفریق آن می‌تواند یک شیوه عالی برای تقویت سطح سلامتی باشد. همانگونه که در بالا نیز گفتیم، در روغن کرمانشاهی مقادیر قابل پروا ای از اسید بوتریک هستی دارد که احد از مهم‌ترین اسیدهای دودمان کوتاهی خوراکی محسوب می‌شود. یکتا از مهم‌ترین ویژگان این اسید در تن تفریق التهاب می‌باشد. این جستار می‌تواند به شما در مواردی مثل پیشگیری از ابتلا به التهابات دستگاه گوارشی کمک کند. از دسته مهم‌ترین این بیماری‌ها می‌توان به التهاب روده اشاره کرد.

از بین بردن رادیکال‌های آزاد
در ساحل التهاب، رادیکال‌های آزاد نیز نقش پر رنگی در ابتلا به بیماری‌های مزمن دارند. این رادیکال‌ها قادر هستند با ایجاد آسیب‌های استرس اکسیداتیو، سلول‌های سالم بدن را اکسیده کنند. این جستار باعث برپایی طیف گسترده‌ای از بیماری‌های خطرناک مشابه سرطان می‌شود. دانشمندان باور دارند که ویتامین‌های موجود در روغن کرمانشاهی قادر هستند به شما در این مقوله کمک کنند چرا که آنها وقتی به تن وارد می‌شوند نقشی آنتی اکسیدانی دارند. آنتی اکسیدان ها می‌توانند تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد را خنثی کرده و آنها را از بین ببرند.

تقویت سلامت چشم
یکی از مهم‌ترین ویتامین‌هایی که در روغن کرمانشاهی یافت می‌شود، ویتامین A می‌باشد. این ویتامین وقتی وارد تن شود به شکل بتا کاروتن ها در می‌آید. تحقیقات گسترده‌ای بر روی کاروتن ها صورت گرفته که نتایج اثر می‌دهد آنها می‌توانند از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد به سلول‌های چشمی ممانعت کنند. این سوژه مایه می‌شود شما در روبرو دشواری ها خطرناکی مانند دژنراسیون ماکولا و آب مروارد در امان باشید. علاوه بر این، ویتامین A می‌تواند از کهولت چشم نیز پیشگیری کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.